Re: Beat that Backlog! (2018)

18
paveman wrote:Lol! Zie je wel, ik ken mezelf inmiddels wel een beetje.... :lol:
Het domme is: net voor het kopiëren heb ik het nog wel bedacht... Maar ja: dan komen er wat dingen tussendoor en voor ik t weet staat ie er alweer met 2017 er nog in :D
Tip: Multitasken werkt niet... Eerst afmaken waar je mee bezig bent en dan pas aan iets anders beginnen xD

Mijn backlog staat stil... afgelopen week enkel op maandag en zondag een halfuurtje kunnen gamen :(
Image

19
Kolm wrote:Tip: Multitasken werkt niet... Eerst afmaken waar je mee bezig bent en dan pas aan iets anders beginnen xD

Mijn backlog staat stil... afgelopen week enkel op maandag en zondag een halfuurtje kunnen gamen :(
Dat deed het altijd wel.... :(
Los daarvan: als ik je advies zou willen volgen zou ik 1) niet meer op dit forum kunnen komen en 2) mijn werk niet meer uit kunnen voeren (als het niet een klant is, dan is het wel een personeelslid die tussendoor komt met een vraag of iets waar ik bij moet helpen). Dus helaas is dat geen optie.... :cry:
Image

23
Psycho-Pass: Mandatory Happiness PSVita uitgespeeld => +1

Kolm: Gekocht in 2018: 0 Uitgespeeld in 2018: 3 Totale score: +3

Blijkbaar delen de psvita en ps4 versie 1 trophylijst... Had ps4 versie maand geleden ofzo gekocht en dacht hem nu ff twee keer te doen door de psplus vita versie eerst te doen. Helaas, dat heeft weinig zin, dus ik tel hem ook maar 1 keer in backlog voor gekocht en dat was dus de ps4 versie die ik een maand geleden al telde/kocht.
Image

28
met0t0 wrote:De positieve scores zijn nog altijd in de meerderheid, goed bezig iedereen ;)
Binnen een maand verwacht ik een ander beeld :P
Ik denk dat het tot eind februari nog wel gaat lukken. Als ik mij niet vergis komt dan Ni no Kuni II in maart en God of War in april...
Tegen die tijd hoop ik toch 2 games uitgespeeld te hebben :lol:
Image