Wellicht dat je een grapje maakt en dat het niet de bedoeling is dat we hier serieus op reageren, maar Sora heeft natuurlijk volledig gelijk. Daarbij heeft hij het eerst ook nog eens aan alle moderators van dit topic voorgelegd en waren we het er unaniem over eens om precies de redenen die Sora noemt. Als zenmaster zich weer toont zal hij uiteraard direct weer in genade worden aangenomen en in de lijsten worden opgenomen.RoyVdW wrote:Gaan we het zo doen onze Zenmaster ontwaarden uit de lijst Hij had haast bloedende duimen en een ontstoken pees door/tijdens MGS4 dat kunnen we onmogelijk vergeten. (en die titel heeft ie van mij gekocht hihih) Voor mij is platinum hunten een parttime job als je mij eruit zwiert dan delete ik mijn profiel hier!! Mja idd belangstelling tonen en ooit een trophy halen çava. Kan proberen om brons en Paveman in te halen qua plats maar ik zal NTGS voor moeten blijven Rarity en overall maak ik nooit kans haha.
Ik zou zeggen: haal me vooral in! Dan heb ik ook weer even iets om voor te strijden. De meeste games die ik speel/plats die ik haal/wil halen zijn vrij tijdrovend en gezien mijn beperkte tijd ben ik dus een uitermate geschikt doelwit . Als je me vervolgens voorbij steekt verkoop ik gewoon mijn onderneming, laat ik mijn kinderen versneld opgroeien en stop ik voorlopig met sporten en andere sociale verplichtingen om mijn plek weer op te eisen