Gisteren heb ik een paljas bruin geprobeerd. Niets speciaals, maar ging wel goed binnen.

Ik vind het ook leuk om speciale glazen te hebben. Bv la corne is ook een hele toffe.Elexus wrote:Wij hebben ook zo een glas thuis. Het bier zelf heb ik nog niet gedronken helaas.
Ik ben niet iemand die zegt dat elke soort bier in het bijhorend glas dient gedronken te worden maar ik vind het wel leuke verzamelobjecten. Zo bijvoorbeeld ook het Kwak-glas.

Ooit gekregen van bezoekElexus wrote:Oh die hoorn ziet er wel zotjes uit!
Het heeft ook veel met geur en smaak enzo te maken (voor meer uitleg verwijs ik naar met0t0) en soms ook met de geschiedenis van het bierSora_Lizard wrote:Het zijn slimme marketing mensen die een bijzonder glas bij een bier verzinnen!
Helemaal mee eensW.O.L.F. wrote:Het heeft ook veel met geur en smaak enzo te maken (voor meer uitleg verwijs ik naar met0t0) en soms ook met de geschiedenis van het bierSora_Lizard wrote:Het zijn slimme marketing mensen die een bijzonder glas bij een bier verzinnen!

Dat moet lukken. Ik heb gisteren met een maat ook eens ipa uitgetestRoyVdW wrote:Dit weekend een IPA avond gehad met de andere cursisten. Het was weer goed en na acht verschillende proeven en nog een tripel had ik toch iets te diep in het glas gekeken en de dag erna koppijn![]()