Re: Wat speel je op dit moment?
1606The Walking Dead Season 1 ben ik nu mee bezig. Had de game al een jaar, maar ben nu eindelijk maar eens begonnen.
Kheb geen problemen me games met minder of weinig actie, khad alleen een probleem toen ik het speelde omdat ik heelsan vermoeid rondliep en dan helpen games zoals Rime niet echt om wakker te blijven :-PRoyVdW wrote:Echt hé meer actie mocht echt wel Wat vond je ervan? Zet eventueel een korte review in het uitspeel topic.fsterchele23 wrote:Rime eerste playthrough zit erop nu nog alles nog keer spelen voor trophies en collectables.
Vanavond nog wat Supercross spelen voor wat meer actie dan Rime xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Die ligt hier ook nog. Is die te makkelijk dan? ;pmet0t0 wrote:Ondertussen halverwege in Middle-Earth: Shadow of Mordor. Nog steeds heel leuk, maar ik vraag mij af of het de tweede helft even leuk zal blijven. Als ze sterkere vijanden introduceren, dan waarschijnlijk wel
Ik vrees dat ik je moet teleurstellen Er komt nog wel een nieuw element, maar die gaat worden uitgemolken.met0t0 wrote:Ondertussen halverwege in Middle-Earth: Shadow of Mordor. Nog steeds heel leuk, maar ik vraag mij af of het de tweede helft even leuk zal blijven. Als ze sterkere vijanden introduceren, dan waarschijnlijk wel
Ben ook bezig met wolfenstein 2Sanity penguin wrote:Shadow of Mordor ligt hier ook nog, zelfs nog in plastic
Nu bezig met Wolfenstein II, lekker nazi's afknallen
Haha ja, ik heb gisteren gemerkt wat ge bedoelt Ach ja, dan maar iedereen met de dood bedreigen en hopen dat ze zo iets uitdagender worden. Ik vind het nog leuk dus dat is het belangrijkstegamerke1992 wrote:Ik vrees dat ik je moet teleurstellen Er komt nog wel een nieuw element, maar die gaat worden uitgemolken.met0t0 wrote:Ondertussen halverwege in Middle-Earth: Shadow of Mordor. Nog steeds heel leuk, maar ik vraag mij af of het de tweede helft even leuk zal blijven. Als ze sterkere vijanden introduceren, dan waarschijnlijk wel :-)
In het begin gaat ge zeker vaak genoeg doodgaan. Maar eenmaal ge bepaalde upgrades gekocht hebt, wordt het soms iets te makkelijk. Ik heb eerst heel veel zijmissies enz. gedaan, dus was al redelijk sterk in het algemeen. Dan is het iets minder uitdagend. Slechts zelden moet ik eens weglopen, louter omdat er te veel vijanden zijn.RoyVdW wrote:Die ligt hier ook nog. Is die te makkelijk dan? ;p
Ik vond het vanaf het begin af aan al dikke humor, maar vond het zeker naar het einde toe beter worden qua gameplay.NTGSruler wrote:Saints Row 3. Nog niet kapot van voor de moment Had er meer van verwacht. Mss dat het nog verbetert.
Het begint nu wel te beteren inderdaad. Was begonnen met de sluipmoorden te doen en de vehicle thefts en das nogal repetitief. Ik vermijd ook gebieden over te nemen vooraleer ik bepaalde challenges compleet heb. Anders blijkt het soms moeilijk te zijn om dingen nog te vervolledigen of moet je het in co op doen.paveman wrote:Ik vond het vanaf het begin af aan al dikke humor, maar vond het zeker naar het einde toe beter worden qua gameplay.NTGSruler wrote:Saints Row 3. Nog niet kapot van voor de moment Had er meer van verwacht. Mss dat het nog verbetert.
Zelf ben ik begonnen met AC Rogue en PES 2018