Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
7742+++ Wel een mooi uitzicht (mijn kamer is op de 4de verdieping en ik kijk uit op een park)
7743+++ De reacties op HLN.be dat de vakantiedagen van ambtenaren gelijk wordt getrokken (https://www.hln.be/nieuws/binnenland/re ... ~a82a6835/)
++ Gisteren gelukkig op tijd thuis voor het goed begon te sneeuwen
7744Ik ben wel voorstander van standaard 35 dagen.daviduvel wrote:+++ De reacties op HLN.be dat de vakantiedagen van ambtenaren gelijk wordt getrokken (https://www.hln.be/nieuws/binnenland/re ... ~a82a6835/)
7745jouw bazen zijn sadistengamerke1992 wrote:- - - gisteren 16 uur aan een stuk moeten werken. Ik heb zelf niets kunnen eten ‘s avonds. Ik ben om 10 uur in de ochtend begonnen en om half 4 ‘s nachts lag ik pas in bed. Hopelijk bellen ze mij vandaag niet meer op, want ik ben echt te moe om nog te gaan werken.
7746+ of - of + of -, anyway, morgen 6u les geven, dat lijkt weinig, maar ik daag iedereen die geen ervaren leerkracht is om dat te doen...
-- Nog veel voorbereidingswerk
-- Nog veel voorbereidingswerk
7747--- te laat op werk, supermoe, alles loopt verkeerd,....
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
7748- Heb hier al veel te lang niets meer van mij laten horen. Ik ben hier plots weggegaan, zonder ooit echt afscheid te nemen. Het was dan ook helemaal niet m'n bedoeling om hier weg te gaan. Maar het is een beetje zo gegroeid... Maar laat het duidelijk zijn: ook dit bericht is geen afscheid Ik neem hier nog regelmatig een kijkje en zal dat ook blijven doen!
++ Alles gaat goed met mij, zit de laatste tijd alsmaar goed in m'n vel
-- gamen is wel een beetje op de achtergrond terechtgekomen
++ M'n fotografie begint mooi te lopen, heb heel wat zalige evenementen en al veel leuke mensen leren kennen.
++ Heb ondertussen ook een fantastische vriendin
++ Eindelijk hier nog eens iets gepost na veels te lange radiostilte
++ Alles gaat goed met mij, zit de laatste tijd alsmaar goed in m'n vel
-- gamen is wel een beetje op de achtergrond terechtgekomen
++ M'n fotografie begint mooi te lopen, heb heel wat zalige evenementen en al veel leuke mensen leren kennen.
++ Heb ondertussen ook een fantastische vriendin
++ Eindelijk hier nog eens iets gepost na veels te lange radiostilte
7749+++ Welcome back eh ... eh ... wat was de naam ook weer?
7750+++++ ik sta op de 2de plek bij een lijst met geslaagden voor een vaste benoeming bij de fod Financiën. D'r hebben 100den mensen daaraan meegedaan dus best een zotte prestatie.
7751+++ Lesgeven lukt beter dan ik verwacht had, ik heb nog veel te leren en niet elke les loopt zoals gehoopt, maar ik leer veel en daar ben ik wel blij mee
--- Wel zo zo zo veel werk, echt, de eerste die nog eens zegt 'ja, maar ze hebben toch veel vakantie' mag al mijn lessen komen voorbereiden, toetsen opstellen, e.d. En ik hoef niet eens uitstappen voor te bereiden, klassenraden bij te wonen, luisterend oor zijn voor leerlingen en ouders, schoolfeesten voorbereiden, e.d.
--- Wel zo zo zo veel werk, echt, de eerste die nog eens zegt 'ja, maar ze hebben toch veel vakantie' mag al mijn lessen komen voorbereiden, toetsen opstellen, e.d. En ik hoef niet eens uitstappen voor te bereiden, klassenraden bij te wonen, luisterend oor zijn voor leerlingen en ouders, schoolfeesten voorbereiden, e.d.
7752Zotjes! Proficiat!Elexus wrote:+++++ ik sta op de 2de plek bij een lijst met geslaagden voor een vaste benoeming bij de fod Financiën. D'r hebben 100den mensen daaraan meegedaan dus best een zotte prestatie.
+++ Coach die vond dat het sporten vandaag goed ging!
+++ Vond het zelf ook verrassend goed gaan...
--- maar ik ben nu wel gesloopt
7753+++ Dat heb je keurig voor elkaar gekregen Elexus!Elexus wrote:+++++ ik sta op de 2de plek bij een lijst met geslaagden voor een vaste benoeming bij de fod Financiën. D'r hebben 100den mensen daaraan meegedaan dus best een zotte prestatie.
+++ Ik ben het helemaal met je eens. (Heb zelf zeven jaar voor de klas gestaan.)W.O.L.F. wrote:+++ Lesgeven lukt beter dan ik verwacht had, ik heb nog veel te leren en niet elke les loopt zoals gehoopt, maar ik leer veel en daar ben ik wel blij mee
7754Proficiat, dat is al zeker een vaste benoemingElexus wrote:+++++ ik sta op de 2de plek bij een lijst met geslaagden voor een vaste benoeming bij de fod Financiën. D'r hebben 100den mensen daaraan meegedaan dus best een zotte prestatie.
W.O.L.F. wrote:+++ Lesgeven lukt beter dan ik verwacht had, ik heb nog veel te leren en niet elke les loopt zoals gehoopt, maar ik leer veel en daar ben ik wel blij mee
'ja, maar ze hebben toch veel vakantie'
Ik heb verschillende vrienden en kennissen die in het onderwijs werken of er voor aan het studeren zijn. Als ik vroeg wat ze bijvoorbeeld in de paasvakantie hebben gedaan was vaak het antwoord in de trend van lessen voorbereiden voor de stage die volgt. Ik wil niet in hun schoenen staan. Maar eens al je lessen op punt staan na een tiental jaar(of vroeger) heb je wel veel vakantie (tenzij je vak heel hard aan veranderingen onderhevig is)
7755++ planet of the apes last frontier was een redelijk leuke ervaring
-- maar het nu een aantal keer opnieuw spelen vo plat zit er nie in xd
+- twijfelen wat ik gaan spel en vnv ghost recon wildlands of toch iet anders
+++ apetrots op 2 vrienden van mij.
-- maar het nu een aantal keer opnieuw spelen vo plat zit er nie in xd
+- twijfelen wat ik gaan spel en vnv ghost recon wildlands of toch iet anders
+++ apetrots op 2 vrienden van mij.