Toon8 wrote:Vissen mocht toch wel wat beter uitgelegd worden in de game. Lukte nooit om zelfs maar ene te vangen. Tot dat ik las dat je r2 moet indrukken om hem aan de haak te slaan, toen ik dit voor het eerst uitprobeerde kreeg ik de tutorial te zien over vissen. Mooi op tijd dadde
Voor de rest fantastisch goede game, beste in de reeks voor mij. Zit wel nog maar halfweg ...
Bij mij werden onderaan het scherm altijd de controls getoond van zodra ik mijn hengel in het water gooide en zodra een vis aan de haak zat te sabbelen, dan kwam daar dat je R2 moest indrukken om hem aan de haak te slaan. Het tonen van deze controls/tutorials kon je wel uitzetten en in het geval van bv auto's vond ik het wel vervelend dat de hele linkerkant van het scherm een tijdje met controls gevuld was als je net in je auto zat. Maar het uitzetten wilde ik ook weer niet, omdat je dan bij wat nieuws soms niet wist hoe het werkte. Zo waren de controls voor vliegtuigen/helicopters (kruisje en rondje voor gas en rem) naar mijn gevoel omgekeerd tov landvoertuigen (R2 en L2 voor gas en rem). Ik was dus regelmatig na instappen in een heli, alles voor mij aan het stukschieten voor ik opsteeg
In het options menu is ook een onderdeel met tutorials dat vanalles uitlegt, weet alleen niet vanbuiten of en hoe het vissen daar wordt uitgelegd.
Moet enkel nog de 10 featured multiplayer map wins halen voor de platinum, level 20 en 100 kills zullen tegen die tijd ook wel komen.