Re: Assassin's Creed Origins
61Goed om te weten, zal dan de dlc eens kopen als hij goed afgeprijsd staat.
Er zijn enkele buttons/handelingen die nooit uitgelegd worden.Sanity penguin wrote:Gisteren aan deze begonnen. Wat wennen aan de controls, maar liking it so far
Moet vooral wennen aan R1 als vechtknop, zit meestal op vierkantje te rammen ofzoShAmPi wrote:Er zijn enkele buttons/handelingen die nooit uitgelegd worden.Sanity penguin wrote:Gisteren aan deze begonnen. Wat wennen aan de controls, maar liking it so far
Zoals fluiten etc...
Ik heb er mij ook lang in geamuseerd 96uur :-Pgamerke1992 wrote:Ik heb volgens mij al 80+ uur in de game zitten en ik wordt het gewoon niet beu. Echt voor mij game van het jaar.
Je kan de game ook op classic controls zetten, dan is vechten met vierkantje, driehoekje en dodge met rondje geloof ik. Enige wat dan onhandig blijft, is R1 om van een richel te laten droppen enzo. Persoonlijk vind ik het gewoon totaal onlogisch om met R1/L1/R2/L2 te gaan vechten, vooral R2 en L2 hebben daar echt teveel travel voor. Stel je voor dat je tekken of mortal kombat op die manier moet spelen... Voor shooters vind ik het dan wel weer prima.Sanity penguin wrote:Moet vooral wennen aan R1 als vechtknop, zit meestal op vierkantje te rammen ofzo
Hmm, dan moet ik dat ook maar eens doen. Dat vechten met R1 en R2 is inderdaad erg onlogisch. Ik raak continu in de war.Kolm wrote:Dat van die controls had ik ook... Volgens mij heb ik in Origins het aangepast naar de oude controls en met Odyssey dan toch maar voor de nieuwe gegaan.
Ik herinner me dat er ook een probleem was dat hij in Origins die settings van de oude controls, niet goed bleef onthouden na updates. Na een update had ik regelmatig dat hij plots opnieuw op de nieuwe controls stond. Dat is deels de reden geweest dat ik in Odyssey maar vanaf het begin de nieuwe heb geleerd.
Overigens vind ik het nog steeds er onlogisch om te 'kloppen' (slaan/meppen) met R1/R2, ik vind kloppen meer iets voor vierkantje/driehoekje... Die R1/R2 is dan weer leuk voor schieten en R2 ook voor racen.
Ik had daar eigenlijk geen probleem mee. In bloodborne ist peisk dat het dezelfde controls waren. Op Den duur wordt je dat gewend.billie91 wrote:Hmm, dan moet ik dat ook maar eens doen. Dat vechten met R1 en R2 is inderdaad erg onlogisch. Ik raak continu in de war.Kolm wrote:Dat van die controls had ik ook... Volgens mij heb ik in Origins het aangepast naar de oude controls en met Odyssey dan toch maar voor de nieuwe gegaan.
Ik herinner me dat er ook een probleem was dat hij in Origins die settings van de oude controls, niet goed bleef onthouden na updates. Na een update had ik regelmatig dat hij plots opnieuw op de nieuwe controls stond. Dat is deels de reden geweest dat ik in Odyssey maar vanaf het begin de nieuwe heb geleerd.
Overigens vind ik het nog steeds er onlogisch om te 'kloppen' (slaan/meppen) met R1/R2, ik vind kloppen meer iets voor vierkantje/driehoekje... Die R1/R2 is dan weer leuk voor schieten en R2 ook voor racen.