Bij gravity rush 2 kun je nog gratis raven dlc Downen vanuit de store :-)billie91 wrote:Gekocht: Elite Dangerous en Grafity Rush 2 dus -2
billie91: Gekocht in 2018: 8 Uitgespeeld in 2018: 10 Totale score: +2
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Bij gravity rush 2 kun je nog gratis raven dlc Downen vanuit de store :-)billie91 wrote:Gekocht: Elite Dangerous en Grafity Rush 2 dus -2
Bedankt voor de tip!fsterchele23 wrote:Bij gravity rush 2 kun je nog gratis raven dlc Downen vanuit de store :-)billie91 wrote:Gekocht: Elite Dangerous en Grafity Rush 2 dus -2
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
God of war is den eersten worden die uitgespeeld zal zijn xd kga daar volledig op doorslaab dus dat komt wel goed xd daarna twijfel ik tussen elex eb Yakuza kiwami en dat zijn niet zo'n kleine games xdmet0t0 wrote:Toch al terug wat meer mensen negatief
Maar fsterchele23 en paveman zouden dat in principe wel snel kunnen ophalen
Think againmet0t0 wrote:Toch al terug wat meer mensen negatief
Maar fsterchele23 en paveman zouden dat in principe wel snel kunnen ophalen
Zo erg is de schade nog nietpaveman wrote:Think againmet0t0 wrote:Toch al terug wat meer mensen negatief
Maar fsterchele23 en paveman zouden dat in principe wel snel kunnen ophalen![]()
En ik ben hard aan het doorwerken om nog beetje meer positief te komen want einde mei weer 2 games met Detroit en far cry 3 (far cry 5 season pass)met0t0 wrote:Zo erg is de schade nog nietpaveman wrote:Think againmet0t0 wrote:Toch al terug wat meer mensen negatief
Maar fsterchele23 en paveman zouden dat in principe wel snel kunnen ophalen![]()
En fsterchele23 heeft zijn negatieve score al terug weggewerkt