ShAmPi verlos ons van het grote vraagteken!
Het schrijven van de toelichting vind ik nog steeds het lastigste onderdeel van de hele telling. Dit kost me ook de meeste tijd.
Even samenvattend:
- 6 mensen zijn een level gestegen, t.w.: daviduvel, fsterchele23, gamerke1992, paveman, RoyVdW en Sanity penguin. Dit is een record!
- 9 mensen hebben een of meer platinums gehaald. Koploper van dienst is dit keer fsterchele23 (6) gevolgd door RoyVdW (5) en Kolm, Marty en Sanity met elk 3. Een platinum behaalden gamerke, Mr.Wolf, paveman en (hé gamet die nog?) Sora. Samen goed voor 24 platinums. Geen record.
Ha, dat was toch weer een flinke lijst. Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.
Overall:
Daviduvel, fsterchele23, gamerke1992, paveman, RoyVdW en Sanity penguin stijgen een level.
Geen veranderingen in de stand.
Platinums:
Geen grote veranderingen hoewel Roy nu bij paveman wel heel erg in de nek staat te hijgen! Vermeldenswaard is nog dat gamerke een plaatsje gestegen is en nu ex aequo staat met Stany.
Completion:
De vetleren medal gaat komen!
Geen verschuivingen hier. Wel valt op dat Kolm behoorlijk gestegen is en Ruler een ietsje gedaald. Met andere woorden ze naderen elkaar en dat kon wel eens spannend worden!
Rarity:
We beginnen met een unicum: Kolm en met0t0 staan tot op een honderdste procent, dus op 0,0001, precies gelijk! 2x zilver in dit geval. Normaal gesproken zou dan de bronzen medal vervallen, maar we zijn wel in voor een geintje, dus ook Marty een bronzen erbij (voor zo lang het duurt!)
Door niet te gamen is divided (wie is dat?) aan Roy voorbij gegaan.
Bij rarity zie ik het elke week gebeuren dat deze aangepast wordt bij toe- of afname van het aantal spelers dat de game speelt en of het aantal spelers dat bepaalde trophy’s heeft behaald.
Zo, dat is ook weer gebeurd. Veel succes en vooral veel plezier met gamen!
Tot de volgende!
Grtz, Sora