Ben heel benieuwd ernaar. Ik ga vanavond kijkenSanity penguin wrote:Deadpool 2
11/10
Fantastisch
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
1188Interstellar: 9,5/10
Fantastisch goeie film. En fijn om te weten dat wetenschappers zich hebben bezig gehouden met de film. Ik lees ook vaak boeken over dit thema (stephan hawkin,...) en vind dit zo interessant. Leuk dat ze hun ideeën hiervan in een film gieten.
Fantastisch goeie film. En fijn om te weten dat wetenschappers zich hebben bezig gehouden met de film. Ik lees ook vaak boeken over dit thema (stephan hawkin,...) en vind dit zo interessant. Leuk dat ze hun ideeën hiervan in een film gieten.
1189Is denk ik 1 van mijn favoriete filmsgamerke1992 wrote:Interstellar: 9,5/10
1190die staat nog op mijn digibox !gamerke1992 wrote:Interstellar: 9,5/10
1191Solo: A Star Wars Story
In het kort: de film is niet boeiend genoeg voor Star Wars-fans die al veel meer weten dan louter de films. Voor mensen die weinig van Star Wars kennen, zal het dan ook weer niet zo boeiend zijn omdat veel verwijzingen verloren gaan. Wat overblijft is een degelijke en vermakelijke actiefilm die naar mijn gevoel gewoon tekortschiet als Star Wars-film.
6/10
In het kort: de film is niet boeiend genoeg voor Star Wars-fans die al veel meer weten dan louter de films. Voor mensen die weinig van Star Wars kennen, zal het dan ook weer niet zo boeiend zijn omdat veel verwijzingen verloren gaan. Wat overblijft is een degelijke en vermakelijke actiefilm die naar mijn gevoel gewoon tekortschiet als Star Wars-film.
6/10
1192Was hem ook gaan zien vorige week. In mijn ogen verdiend hij een 7,5. Ik vond hem achteraf gezien, veel beter als The Last Jedi (maar die vond ik dan ook gewoon slecht).met0t0 wrote:Solo: A Star Wars Story
In het kort: de film is niet boeiend genoeg voor Star Wars-fans die sowieso al veel meer weten dan louter de films. Voor mensen die weinig van Star Wars kennen, zal het dan ook weer niet zo boeiend zijn en zullen veel verwijzingen verloren gaan. Wat overblijft is een degelijke en vermakelijke actiefilm die naar mijn gevoel gewoon tekortschiet als Star Wars-film.
6/10
1193Tjah, The Last Jedi vond ik persoonlijk algemeen veel beter en daarbij is de kritiek vooral wat ze met bepaalde oude personages hebben gedaan. Daar kan ik meer mee leven, er is tenminste vooruitgang in het verhaal, er komen nieuwe dingen bij. In Solo: A Star Wars Story zaten op zich niet veel elementen die iets toevoegen aan het Star Wars-universum. Of toch niks dat ze niet via een of andere comic hadden kunnen doen ofzo.Mr.Wolf wrote:Was hem ook gaan zien vorige week. In mijn ogen verdiend hij een 7,5. Ik vond hem achteraf gezien, veel beter als The Last Jedi (maar die vond ik dan ook gewoon slecht).met0t0 wrote:Solo: A Star Wars Story
In het kort: de film is niet boeiend genoeg voor Star Wars-fans die sowieso al veel meer weten dan louter de films. Voor mensen die weinig van Star Wars kennen, zal het dan ook weer niet zo boeiend zijn en zullen veel verwijzingen verloren gaan. Wat overblijft is een degelijke en vermakelijke actiefilm die naar mijn gevoel gewoon tekortschiet als Star Wars-film.
6/10
Waarschijnlijk is 7,5/10 een meer passende score voor de film, maar ik was denk ik met iets te veel verwachtingen gaan kijken.
1194Ik was dan weer net met zeer lage verwachtingen gaan kijken. Ik wou zelfs eerst niet gaan, maar ik wou nog eens naar de cinema gaanmet0t0 wrote:Tjah, The Last Jedi vond ik persoonlijk algemeen veel beter en daarbij is de kritiek vooral wat ze met bepaalde oude personages hebben gedaan. Daar kan ik meer mee leven, er is tenminste vooruitgang in het verhaal, er komen nieuwe dingen bij. In Solo: A Star Wars Story zaten op zich niet veel elementen die iets toevoegen aan het Star Wars-universum. Of toch niks dat ze niet via een of andere comic hadden kunnen doen ofzo.Mr.Wolf wrote:Was hem ook gaan zien vorige week. In mijn ogen verdiend hij een 7,5. Ik vond hem achteraf gezien, veel beter als The Last Jedi (maar die vond ik dan ook gewoon slecht).met0t0 wrote:Solo: A Star Wars Story
6/10
Waarschijnlijk is 7,5/10 een meer passende score voor de film, maar ik was denk ik met iets te veel verwachtingen gaan kijken.
1195Ik was ook met zeer lage verwachtingen naar Solo gaan kijken. Rogue One was enorm saai en allesbehalve memorabel. The Last Jedi probeerde eindelijk wel nieuwe dingen, maar vond ik desondanks slecht. Gelukkig was ik daarvoor niet naar de cinema gegaan. Solo was voorspelbaar en er zaten veel mindere stukken in, maar ik zou hem toch nog 6.5 geven. Ongeveer op hetzelfde niveau als de tweede helft van The Force Awakens.
1197Echt?! Van de nieuwe films was Rogue One toch wel de beste. Er zat veel actie in en de karakters waren tof imo. Uiteraard ieder zijn eigen smaak natuurlijk. The Force Awakens was A New Hope, maar dan net wat anders. The Last Jedi was gewoon slecht, troep om precies te zijn. Ik heb de film laatst nogmaals op Netflix gekeken en moet zeggen dat ik hem eigenlijk nog slechter vond dan toen ik hem in de bioscoop had gezien. Gewoonweg onguur hoe ze die film hebben verprutst.Tjeefkeuh wrote:Ik was ook met zeer lage verwachtingen naar Solo gaan kijken. Rogue One was enorm saai en allesbehalve memorabel. The Last Jedi probeerde eindelijk wel nieuwe dingen, maar vond ik desondanks slecht. Gelukkig was ik daarvoor niet naar de cinema gegaan. Solo was voorspelbaar en er zaten veel mindere stukken in, maar ik zou hem toch nog 6.5 geven. Ongeveer op hetzelfde niveau als de tweede helft van The Force Awakens.
1198Toen we met 4 buitenkwamen uit de zaal wisten we gezamenlijk de naam van 2 van de personages. Als er niemand is waar ge u in kunt inleven (naar mijn mening) wordt de film snel saai. De afloop van de film was daarbij ook al bekend.billie91 wrote:Echt?! Van de nieuwe films was Rogue One toch wel de beste. Er zat veel actie in en de karakters waren tof imo. Uiteraard ieder zijn eigen smaak natuurlijk. The Force Awakens was A New Hope, maar dan net wat anders. The Last Jedi was gewoon slecht, troep om precies te zijn. Ik heb de film laatst nogmaals op Netflix gekeken en moet zeggen dat ik hem eigenlijk nog slechter vond dan toen ik hem in de bioscoop had gezien. Gewoonweg onguur hoe ze die film hebben verprutst.Tjeefkeuh wrote:Ik was ook met zeer lage verwachtingen naar Solo gaan kijken. Rogue One was enorm saai en allesbehalve memorabel. The Last Jedi probeerde eindelijk wel nieuwe dingen, maar vond ik desondanks slecht. Gelukkig was ik daarvoor niet naar de cinema gegaan. Solo was voorspelbaar en er zaten veel mindere stukken in, maar ik zou hem toch nog 6.5 geven. Ongeveer op hetzelfde niveau als de tweede helft van The Force Awakens.
1199Dat de afloop nogal voorspelbaar was, dat had iedereen wel kunnen zien aankomen. Ik vond het echter niet direct een probleem dat de personages qua diepte vrij oppervlakkig bleven. Ik vond de sfeer, de muziek, de actie en dialogen gewoonweg echt Star Wars in Rogue One. Het was voor mij een herkenbare Star Wars film, in tegenstelling tot The Last Jedi.Tjeefkeuh wrote:Toen we met 4 buitenkwamen uit de zaal wisten we gezamenlijk de naam van 2 van de personages. Als er niemand is waar ge u in kunt inleven (naar mijn mening) wordt de film snel saai. De afloop van de film was daarbij ook al bekend.billie91 wrote:Echt?! Van de nieuwe films was Rogue One toch wel de beste. Er zat veel actie in en de karakters waren tof imo. Uiteraard ieder zijn eigen smaak natuurlijk. The Force Awakens was A New Hope, maar dan net wat anders. The Last Jedi was gewoon slecht, troep om precies te zijn. Ik heb de film laatst nogmaals op Netflix gekeken en moet zeggen dat ik hem eigenlijk nog slechter vond dan toen ik hem in de bioscoop had gezien. Gewoonweg onguur hoe ze die film hebben verprutst.Tjeefkeuh wrote:Ik was ook met zeer lage verwachtingen naar Solo gaan kijken. Rogue One was enorm saai en allesbehalve memorabel. The Last Jedi probeerde eindelijk wel nieuwe dingen, maar vond ik desondanks slecht. Gelukkig was ik daarvoor niet naar de cinema gegaan. Solo was voorspelbaar en er zaten veel mindere stukken in, maar ik zou hem toch nog 6.5 geven. Ongeveer op hetzelfde niveau als de tweede helft van The Force Awakens.
1200dat uitmelken van de euh melkweg van Star Wars.... ik heb er nog steeds mijn twijfels over.