I know the feeling. Daardoor start ik een game vaak niet meer opToon8 wrote:Bijna een jaar geleden dat ik de witcher 3 uitspeelde, nu eens beginnen aan Hearts of stone. Moet wel een hoop dingen opnieuw leren/ gewend worden, nadeel van zo lang te wachten met dlc
Re: Wat speel je op dit moment?
1652Detroit become human en gravel vo de moment. Wnr Detroit uit is gak dan beginnen aan far cry 3 op Den ps4 die volgende week uitkomt vo seasonpass far cry 5
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
1653The witcher 3 is zodanig groot en uitgebreid dat het niet echt uitnodigend is om zomaar opnieuw te beginnen waar je een jaar geleden gestopt bent. Nu is het weer zoeken waarvoor elk menu diende, hoe de combat weer in elkaar zat, hoe je sommige beesten moet aanpakken, welk personage weer wat gedaan heeft, ...gamerke1992 wrote:I know the feeling. Daardoor start ik een game vaak niet meer opToon8 wrote:Bijna een jaar geleden dat ik de witcher 3 uitspeelde, nu eens beginnen aan Hearts of stone. Moet wel een hoop dingen opnieuw leren/ gewend worden, nadeel van zo lang te wachten met dlc
Toen ik de witcher uitspeelde na zo'n 95h had ik wel nood aan iets anders maar dan heb ik veel te lang gewacht om met die dlc te beginnen, gaat in het begin eventjes doorbijten zijn.
1655Ik heb de kleinere dlc meteen gespeeld (ben naam kwijt). Blood & wine heb ik ook pas een jaar later opgestart en toen had ik bijna getwijfeld om te stoppen. Maar eens ik er weer in zat, was het fantastisch.Toon8 wrote:The witcher 3 is zodanig groot en uitgebreid dat het niet echt uitnodigend is om zomaar opnieuw te beginnen waar je een jaar geleden gestopt bent. Nu is het weer zoeken waarvoor elk menu diende, hoe de combat weer in elkaar zat, hoe je sommige beesten moet aanpakken, welk personage weer wat gedaan heeft, ...gamerke1992 wrote:I know the feeling. Daardoor start ik een game vaak niet meer opToon8 wrote:Bijna een jaar geleden dat ik de witcher 3 uitspeelde, nu eens beginnen aan Hearts of stone. Moet wel een hoop dingen opnieuw leren/ gewend worden, nadeel van zo lang te wachten met dlc
Toen ik de witcher uitspeelde na zo'n 95h had ik wel nood aan iets anders maar dan heb ik veel te lang gewacht om met die dlc te beginnen, gaat in het begin eventjes doorbijten zijn.
1656Far cry 3 far cry 3 en nog es far cry 3 :-P
1657Doom en wat vind ik het fantastisch. Ik had het echt niet zo goed verwacht. Ik dacht gewoon dat het die 15 euro wel waard zou zijn. Topgame.
1658Ik vond doom ook zalig toen ik et speelde :-P hopelijk komt er effectief nen tweeden aangamerke1992 wrote:Doom en wat vind ik het fantastisch. Ik had het echt niet zo goed verwacht. Ik dacht gewoon dat het die 15 euro wel waard zou zijn. Topgame.
1660yes, een gelijkgestemde ziel !!!!ShAmPi wrote:God of War
En ik mis de oude GoW
1661Vampyr.
Net een uurtje gespeeld en bevalt prima. Grafisch niet een hoogstandje, maar dat maakt niet zo veel uit because... vampires
Net een uurtje gespeeld en bevalt prima. Grafisch niet een hoogstandje, maar dat maakt niet zo veel uit because... vampires
1662Ik ben heel benieuwd naar het spel maar wacht nog even met kopen tot er zo heel toevallig een tweedehands game ligt over een week hahaMarty wrote:Vampyr.
1663Ondertussen begonnen aan the witcher 3 blood and wine, wat een fantastische game wereld dat ze hierin gemaakt hebben
1664Das zot e. Kvind ook een geweldige game ma aan diene blood and wine schuif ik altijd op om te spelen:-PToon8 wrote:Ondertussen begonnen aan the witcher 3 blood and wine, wat een fantastische game wereld dat ze hierin gemaakt hebben
1665Wat ik vooral ook grappig vond was dat je zo sterk bent geworden in de game en dan begin je aan blood & wine en ga je dood door een simpel everzwijnToon8 wrote:Ondertussen begonnen aan the witcher 3 blood and wine, wat een fantastische game wereld dat ze hierin gemaakt hebben