Bij mij enkel gratis drinken bij extreem warm weer hoor :-Ppaveman wrote:Lol @ShAmPiZijn er hier mensen die serieus een baan hebben waarbij de koffie niet gratis is....? Dat vind ik een basis iets dat je als werkgever moet bieden eigenlijk....Elexus wrote:++++ opgeroepen voor statutaire functie in de dienst waar ik nu zit, m.a.w. er verandert in de praktijk niet veel behalve dat ik van een tijdelijk contract naar een vaste job ga! (allez als ik mijn stage goed doorloop, that is)
-- helpen in een callcenter is echt de meest verschrikkelijke job ooit, allez voor mij toch. Moest ik dat voor de rest van m'n leven moeten doen, ik zou echt diep ongelukkig zijn. Mijn grootste respect voor de mensen die dit dagdagelijks aankunnen!
-- mijn oren doen zeer van die headset een hele dag op te hebben
++ tot nu toe nog geen agressieve mensen gehad gelukkig
++ gratis koffie, dat is nog een pluspunt
-- ze hebben wel zomaar mijn werktijd gewijzigd van 8u-16u naar 9-17u zonder dat zelfs te overleggen met mij terwijl de andere persoon die moet meehelpen in het callcenter wel gewoon mag vertrekken om half 4, zijn 'gewoon' uur...
-- daardoor zit mijn kat langer alleen op het appartement, wat best zielig is want ik mis haar 'etentijdsuur' daardoor
Voor wat betreft callcenter: dat heb ik idd ook nog een paar maandjes gedaan. You get used to it, maar idd niet het meest plezierige werk....
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk