Re: Het afdwaaltopic

646
ShAmPi wrote:
Kolm wrote:Dat is nog erger dan confetti om weg te krijgen :O
True

Ik kwam zo eens thuis slapen en was nog zo slim om alles af te kloppen alvorens binnen te gaan.
Kom ik boven in de logeerkamer (ik slaap aprt tijdens karnaval) doe ik mijn bondjas uit. Valt er daar zo'n 5 kilo glitters de grond op :D
Ben na 3 uur slapen dan maar weer vertrokken :D
je kan die bewaren voor volgend jaar :idea:

Re: Het afdwaaltopic

651
gamerke1992 wrote:
minermb wrote:Als ik het goed heb, dan is het Gamefreak met deze post:
Gamefreak wrote:straks is het aan Sony, benieuwd wat ze uit de hoed gaan toveren ! :idea:
Makes sense :p
Haha! Precies dat ja! :D
Al zit je er zelf niet ver onder qua post aantal :P
Image

Re: Het afdwaaltopic

652
gamerke1992 wrote:
minermb wrote:Als ik het goed heb, dan is het Gamefreak met deze post:
Gamefreak wrote:straks is het aan Sony, benieuwd wat ze uit de hoed gaan toveren ! :idea:
Makes sense :p
liever dat het nummer 666 was... dat vind ik wel een euh mooi getal.... :evil:

Re: Het afdwaaltopic

653
Oké, oké, wij spelen niet mee, maar dat wil nog niet zeggen dat we geen humor herkennen. ;)

Image

:lol: :lol: :lol:

Gefeliciteerd Zuiderburen!

Van een lid van een voetbalvrij huisgezin.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

654
Sora_Lizard wrote:Oké, oké, wij spelen niet mee, maar dat wil nog niet zeggen dat we geen humor herkennen. ;)

Image

:lol: :lol: :lol:

Gefeliciteerd Zuiderburen!

Van een lid van een voetbalvrij huisgezin.
jullie zijn gemeen voor die moffen !! nu ja, ik hou je niet tegen :hi5:

Re: Het afdwaaltopic

655
Het valt nog te zien hoe lang de Belgische vlaggen buiten zullen blijven hangen... :p
Al hoop ik natuurlijk ook dat ze vlot tot en voorbij de finale geraken, het is een nogal gek WK nu ook Portugal en Argentinië uitgeschakeld zijn :dizzy:

Re: Het afdwaaltopic

656
met0t0 wrote:Het valt nog te zien hoe lang de Belgische vlaggen buiten zullen blijven hangen... :p
Al hoop ik natuurlijk ook dat ze vlot tot en voorbij de finale geraken, het is een nogal gek WK nu ook Portugal en Argentinië uitgeschakeld zijn :dizzy:
Japan zou toch geen probleem mogen zijn. Daarna zie ik ze eruit gaan tegen Brazilië. En als ze die winnen komen ze hoogstwaarschijnlijk uit tegen Frankrijk.
Image

Re: Het afdwaaltopic

657
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote:Het valt nog te zien hoe lang de Belgische vlaggen buiten zullen blijven hangen... :p
Al hoop ik natuurlijk ook dat ze vlot tot en voorbij de finale geraken, het is een nogal gek WK nu ook Portugal en Argentinië uitgeschakeld zijn :dizzy:
Japan zou toch geen probleem mogen zijn. Daarna zie ik ze eruit gaan tegen Brazilië. En als ze die winnen komen ze hoogstwaarschijnlijk uit tegen Frankrijk.
Maar ik zie Brazilië toch ook niet zomaar winnen tegen Mexico.... Zeker gezien hoe dit toernooi op het moment verloopt en aangezien Brazilië tot nu toe ook erg moeizaam speelt....
Achteraf bekeken was het toch echt wel beter geweest voor België om van Engeland te verliezen, maar het heeft weinig nut daar naar terug te kijken.

Overigens heb ik vooraf Frankrijk ingevuld als winnaar in mijn pool, maar ik moet ook nog maar zien of die van Uruguay winnen. Stugge ploeg is dat.
Image

Re: Het afdwaaltopic

658
Ze gaan de Japanners zelf nie mogen onderschatten. Snelle technische spelers die perfect doen wat hun gevraagd wordt. Mexico gaat natuurlik alles in de strijd gooien tegen Brazilië en België mag meer bang zijn van die Mexicanen met wat ze hier al getoond hebben.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

659
België had inderdaad beter aan de andere kant van de tabel gezeten. Daar zie ik een halve finale Engeland-kroatië wel een mogelijkheid. Japan mag geen probleem worden anders vind ik dat alle Belgische spelers hun jaarsalaris mogen doneren aan één of ander goed doel. Brazilië wordt een héél andere wedstrijd dan 4 jaar geleden. En hopelijk wordt het Mexico. Mogelijke halve finale tegen Frankrijk zie ik ze niet winnen. Héél blij dat Spanje eruit ligt. Die ploeg stelde dit WK niets voor.
Image