Sanity penguin wrote: ik denk het niet. Moet ze eens in detail bekijken. Maar eentje is bv. Over auto andere speler springen. Wat al moeilijk wordt als je niet samenwerkt
Dan ook iets van met 8 spelers op een bepaald punt verzamelen, lijkt me ook een pittige...
Over auto van andere speler springen is eigenlijk verrassend makkelijk... ik haalde hem terwijl ik gewoon aan het rondrijden was. Het telt ook als je gewoon over een brug rijdt terwijl er ergens iemand onder die brug is xD
8 spelers op 1 punt is vervelend omdat je 8 spelers moet vinden, maar er is wel een event dat je kan starten om dat te doen. Ik heb aan de host toen even gevraagd of hij dat event even wilde doen. Wil je 100% in de DLC dan moet je ook 10(?) mile in een volle lobby met 8 spelers rijden. En niemand mag in tussentijd disconnecten of vertrekken...
Op die 2 dingen na is alles wel met 2 te halen in een namiddag. Ik heb toen een keertje een middag met Marty dit zitten doen. Als jullie gaan voor die 8-players trophies, laat iets weten en dan wil ik wel helpen als ik dan thuis ben.