Re: PlayStation 4

364
Kolm wrote:Ik had graag Skyrim in VR geprobeerd, maar om de game een derde keer te kopen, enkel daarvoor... :think:
Dat kan wel. Ik heb skyrim voor de pc, 2x voor ps3 (normale en toen de goedkopere collecters edition) en de ps4 versie. :shh:
Dus ik zit al aan 4 en wil deze ook wel hebben, maar pas als ie stuk afgeprijsd is
Image

Re: PlayStation 4

365
Marty wrote:
Kolm wrote:Ik had graag Skyrim in VR geprobeerd, maar om de game een derde keer te kopen, enkel daarvoor... :think:
Dat kan wel. Ik heb skyrim voor de pc, 2x voor ps3 (normale en toen de goedkopere collecters edition) en de ps4 versie. :shh:
Dus ik zit al aan 4 en wil deze ook wel hebben, maar pas als ie stuk afgeprijsd is
Tuurlijk kan het :lol:
Maar ik denk dat ik inderdaad ook wacht tot hij wat goedkoper is...
Image

Re: PlayStation 4

370
Iemand die een idee heeft waar we die PS4 Pro 500 million zouden kunnen pre orderen? Waarschijnlijk gaan we daar toch geen kand toe hebben aangezien het om 50000 units gaat wereldwijd. Hoeveel zouden er in Belgie beschikbaar gesteld worden? Vanaf 24 augustus zouden we kunnen bestellen..
De speciale headset ga ik ook aanschaffen. Ii heb dringend een nieuwe headset nodig..11 oktober zou die bij ons er moeten zijn...
Zijn er hier nog die de console zouden willen?
Image

Re: PlayStation 4

371
NTGSruler wrote:Iemand die een idee heeft waar we die PS4 Pro 500 million zouden kunnen pre orderen? Waarschijnlijk gaan we daar toch geen kand toe hebben aangezien het om 50000 units gaat wereldwijd. Hoeveel zouden er in Belgie beschikbaar gesteld worden? Vanaf 24 augustus zouden we kunnen bestellen..
De speciale headset ga ik ook aanschaffen. Ii heb dringend een nieuwe headset nodig..11 oktober zou die bij ons er moeten zijn...
Zijn er hier nog die de console zouden willen?
Bol.com had hem rond 10 uur online staan vanochtend maar was binnen no time uitverkocht.
PS4 Limited Edition
Misschien even aanvinken om op de hoogte gebracht te worden. Maar ik schat die kans klein in dat ie weer terug gaat komen
Image

Re: PlayStation 4

373
Het was wel te verwachten dat de console zo snel weg zou zijn... Vermoedelijk veel mensen die er meerdere gekocht hebben om veel duurder door te verkopen :angry:
De headset ziet er fantastisch uit! :O Sowieso ook een heel goede headset voor die prijs.
cron