Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
7996---- Geen aankondiging van Splinter Cell op E3 Sommigen zeggen dat er nog een kans is met de Persconferentie van Sony..
Het komt er wel eens van, de vraag is alleen, wanneerNTGSruler wrote:---- Geen aankondiging van Splinter Cell op E3 Sommigen zeggen dat er nog een kans is met de Persconferentie van Sony..
als wij hier met zen allen in het bejaardentehuis zittenfsterchele23 wrote:Het komt er wel eens van, de vraag is alleen, wanneerNTGSruler wrote:---- Geen aankondiging van Splinter Cell op E3 Sommigen zeggen dat er nog een kans is met de Persconferentie van Sony..
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
ha ze zag er zo uit ??Mr.Wolf wrote:++++ Gisteren voor de eerste keer terug naar de Bart Smit geweest voor vakantiewerk
----------- 1 lastige klant gehad... 1 van die trutten die mij vorig jaar had uitgescholden en gebuisd op mijn stage stond daar opeens. Normaal doe ik altijd de kassa, maar ik heb aan mijn bazin gevraagd of zij die klant wou doen, met de uitleg dat ze mij zo slecht behandeld had. Die geit negeerde mij ook straal toen ze langs mij liep. Achteraf zei mijn bazin nog dat ge op haar gezicht kon zien dat het een heks was.
[/img]Gamefreak wrote:ha ze zag er zo uit ??Mr.Wolf wrote:++++ Gisteren voor de eerste keer terug naar de Bart Smit geweest voor vakantiewerk
----------- 1 lastige klant gehad... 1 van die trutten die mij vorig jaar had uitgescholden en gebuisd op mijn stage stond daar opeens. Normaal doe ik altijd de kassa, maar ik heb aan mijn bazin gevraagd of zij die klant wou doen, met de uitleg dat ze mij zo slecht behandeld had. Die geit negeerde mij ook straal toen ze langs mij liep. Achteraf zei mijn bazin nog dat ge op haar gezicht kon zien dat het een heks was.
hazo, ze had haar make-up nog op...Mr.Wolf wrote:[/img]Gamefreak wrote:ha ze zag er zo uit ??Mr.Wolf wrote:++++ Gisteren voor de eerste keer terug naar de Bart Smit geweest voor vakantiewerk
Eerder zo eigenlijk
Het refrein van uw carnavallied?ShAmPi wrote:++++ Dries is nen Ajoin oleeee oleeeeeeeeee
met schoenmaat 35ShAmPi wrote:++++ Dries is nen Ajoin oleeee oleeeeeeeeee