Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
8041+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ (oké, nu doe ik het ook eens!) De jongens in Thailand zijn levend gevonden!
Ik kreeg er net ook eentje binnenW.O.L.F. wrote:+/- welja, t is warm eh
++ Vandaag bericht gekregen van BEalert, een test, maar zo weet ik wel dat het werkt. Dat is iets wat ze in Nederland wel hebben (hen-b al regelmatig waarschuwingen gezien op de Nederlandse zenders dat er een test aankomt), maar in België minder, dus kleine oproep aan de medeBelgen: ga naar http://www.be-alert.be en registreer voor als er ooit iets fout loopt in ons kleine landje
+++ Ik hou van mijn job als persoonlijk assistent, we spelen, 'werken' (kralen rijgen of met wasknijpers dingen doen), zondag gaan we cake maken en volgende week de grote favoriet van het kind dat ik begeleid: een bezoek aan Ikea
+++ Ze hebben een zwembadje en uiteraard moet er in het water gespeeld worden, daar zeg ik geen nee tegen
Brazilië hebben we nu ook onder de knoet Sooi !!fsterchele23 wrote:De match van gistern was het perfecte voorbeeld wrm ik het niet zo voor de Belgen ben zoals je zou verwachten van een belg. Nog niks bereikt met deze gouden generatie, vinden zichzelf beter dan al de rest ma op het veld stelt het nie veel voor... Zelf na de match leek er erop dat ze zomaar voorbij Brazilië gaan walsen
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Gelukkig nog wel....fsterchele23 wrote:+++Hrvatska Hrvatska Hrvatska
Een keer gegeten in Nederland, op aanraden vriend. Gelukkige goede vriendschap want het eten beviel me zo slecht dat het anders gedaan wasMr.Wolf wrote:++++++ Gisteren naar de zoo van Antwerpen geweest Leuke dag gehad!
+++ Daarna Ethiopisch gaan eten. Was lekkerder als verwacht