Re: Welke comic, novel, manga of boek lees je momenteel?
91The Tower of the Swallow uit. Nu The Lady of the Lake.
Vond je dat echt een goed einde? Ook de manier waarop de 'slechterik' verslagen wordt? Ik vond het maar wat zwakjes en een anticlimax.Mr.Wolf wrote:Boek 4: Erfenis van de Eragon reeks uitgelezen! Vele malen beter dan het vorige deel vond ik en een prachtige afsluiter van de reeks! Vanuit het dankwoord van de schrijver kun je ook afleiden dat hij nog niet klaar is met deze wereld. Ik hoop zeker en vast dat er nog meer verhalen van komen.
De volgende op mijn lijstje is "Wie Adverteert Een Moord" van Agatha Christie.
Tgoh, dat laatste gevecht kon misschien inderdaad wat beter of anders! Ik bedoel ook eerder hoe alles is afgelopen voor Eragon en de hele bende. Na het laatste gevecht waren er nog een stuk of 80 blz. waarbij alle losse eindjes aan elkaar geknoopt werden. Uiteindelijk deed het boek wel hetgeen ik graag heb in het fantasy genre. Het goede strijdt tegen het kwade om uiteindelijk te winnen.Toon8 wrote:Vond je dat echt een goed einde? Ook de manier waarop de 'slechterik' verslagen wordt? Ik vond het maar wat zwakjes en een anticlimax.Mr.Wolf wrote:Boek 4: Erfenis van de Eragon reeks uitgelezen! Vele malen beter dan het vorige deel vond ik en een prachtige afsluiter van de reeks! Vanuit het dankwoord van de schrijver kun je ook afleiden dat hij nog niet klaar is met deze wereld. Ik hoop zeker en vast dat er nog meer verhalen van komen.
Volgens mij is er ook al een boek uit over verhalen in de wereld van alagaesia.
Maar ondanks dat vond ik het wel leuk om zijn boeken te lezen en hopelijk komen er nog verhalen over uit.Mr.Wolf wrote:Tgoh, dat laatste gevecht kon misschien inderdaad wat beter of anders! Ik bedoel ook eerder hoe alles is afgelopen voor Eragon en de hele bende. Na het laatste gevecht waren er nog een stuk of 80 blz. waarbij alle losse eindjes aan elkaar geknoopt werden. Uiteindelijk deed het boek wel hetgeen ik graag heb in het fantasy genre. Het goede strijdt tegen het kwade om uiteindelijk te winnen.Toon8 wrote:Vond je dat echt een goed einde? Ook de manier waarop de 'slechterik' verslagen wordt? Ik vond het maar wat zwakjes en een anticlimax.Mr.Wolf wrote:Boek 4: Erfenis van de Eragon reeks uitgelezen! Vele malen beter dan het vorige deel vond ik en een prachtige afsluiter van de reeks! Vanuit het dankwoord van de schrijver kun je ook afleiden dat hij nog niet klaar is met deze wereld. Ik hoop zeker en vast dat er nog meer verhalen van komen.
Ik denk dat ik ook het einde zo goed tolereer, omdat er zoveel andere gedenkwaardige scenes in het boek zaten.
Toon8 wrote:Maar ondanks dat vond ik het wel leuk om zijn boeken te lezen en hopelijk komen er nog verhalen over uit.Mr.Wolf wrote:Tgoh, dat laatste gevecht kon misschien inderdaad wat beter of anders! Ik bedoel ook eerder hoe alles is afgelopen voor Eragon en de hele bende. Na het laatste gevecht waren er nog een stuk of 80 blz. waarbij alle losse eindjes aan elkaar geknoopt werden. Uiteindelijk deed het boek wel hetgeen ik graag heb in het fantasy genre. Het goede strijdt tegen het kwade om uiteindelijk te winnen.Toon8 wrote:Vond je dat echt een goed einde? Ook de manier waarop de 'slechterik' verslagen wordt? Ik vond het maar wat zwakjes en een anticlimax.Mr.Wolf wrote:Boek 4: Erfenis van de Eragon reeks uitgelezen! Vele malen beter dan het vorige deel vond ik en een prachtige afsluiter van de reeks! Vanuit het dankwoord van de schrijver kun je ook afleiden dat hij nog niet klaar is met deze wereld. Ik hoop zeker en vast dat er nog meer verhalen van komen.
Ik denk dat ik ook het einde zo goed tolereer, omdat er zoveel andere gedenkwaardige scenes in het boek zaten.
Mr.Wolf wrote:Toon8 wrote: Maar ondanks dat vond ik het wel leuk om zijn boeken te lezen en hopelijk komen er nog verhalen over uit.
Oh dear.Mr.Wolf wrote:5 Weeks In A Balloon van Jules Verne uitgelezen! Wow, ik wist niet dat het zo'n zware boek ging zijn Het Engels is echt wel next level, waardoor ik veel woorden niet echt kende. Vooral dan bijvoeglijke naamwoorden. Het ging uiteindelijk over 3 mannen die met een luchtballon van de ene kant van Afrika naar de andere reizen. Ondertussen komen ze allemaal problemen problemen tegen zoals het vastzitten in de woestijn zonder drinken. Soms werd het nogal langdradig, en soms werden dingen te snel besproken. Er zit ook een heel wetenschappelijk element in, dat zeker en vast in de 19e eeuw spectaculair geweest moest zijn.
Nu begonnen met... Twilight