Heb me laten verleiden tot PES 2018 in de Store (maar voor €6,99 nu) en dat terwijl ik de laatste jaren enkel maar Fifa gespeeld heb
Al even exhibition gespeeld terwijl ik aan het wachten was op volledige download, maar man, wat is dat verschillend in controls.
Hopelijk kan je die ook aanpassen ofzo want ik vond niks in de instellingen. Of dat ligt er misschien aan dat het nog niet volledig gedownload was...
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
1892Dat kun je zeker aanpassen. Bij de Select Sides (of zoiets) optie vierkantje drukken: daar kun je alle instellingen per gebruiker aanpassen (handig voor als je -lokaal- met meer spelers speelt, waarvan anderen wellicht wél aan de PES controls gewend zijn).Sanity penguin wrote:Heb me laten verleiden tot PES 2018 in de Store (maar voor €6,99 nu) en dat terwijl ik de laatste jaren enkel maar Fifa gespeeld heb
Al even exhibition gespeeld terwijl ik aan het wachten was op volledige download, maar man, wat is dat verschillend in controls.
Hopelijk kan je die ook aanpassen ofzo want ik vond niks in de instellingen. Of dat ligt er misschien aan dat het nog niet volledig gedownload was...
Veel plezier ermee! Dit jaar wederom onbetwist de betere footie (qua gameplay: op licenties, graphics en FUT mode natuurlijk niet), al zal het eerst inderdaad enorm wennen zijn (als ik FIFA speel verander ik de controls ook altijd de andere kant op ). Als je nog tips voor een modus nodig hebt, dan weet je me te vinden.
1893Daar houd ik je aan Paveman
Net de tutorials afgehandeld met de aangepaste controls en dat ligt mij al een pak beter
Net de tutorials afgehandeld met de aangepaste controls en dat ligt mij al een pak beter
1894Deze waarschijnlijk maar even annuleren. Is uitgesteld naar 2019Marty wrote: En 3 Pre Orders:
1895Typisch mij, al m'n games verkopen en er dan terug zin in krijgen en een nieuwe game kopen
1896Ach Ik ben nu 33 en heb ook een periode gehad dat ik niets gamede.
Dat was na mijn PS1 periode dus al eventjes geleden
Uiteindelijk kwam de ps2 er toch ook al was het in wat mindere mate als ps1, maar toch genoeg
Maar met PS3 was ik weer verkocht
Dat was na mijn PS1 periode dus al eventjes geleden
Uiteindelijk kwam de ps2 er toch ook al was het in wat mindere mate als ps1, maar toch genoeg
Maar met PS3 was ik weer verkocht
1897Met de launch deze gemist en moeilijk te verkrijgen aangezien geen enkele gameshop de game nog verkoopt. (iig de gameshops die bij mij bekend zijn)
Dus 2de hands over gekocht (voor €27,50 incl)
Dus 2de hands over gekocht (voor €27,50 incl)
1901Laat zeker uw indrukken van Metal Gear Survive eens horen
1903Vermaak me er prima mee, tussen alle andere games doormet0t0 wrote:Laat zeker uw indrukken van Metal Gear Survive eens horen
Volgens mij wordt de game gewoon slecht ontvangen doordat ie de naam Metal Gear heeft en ze het geen echte metal gear vinden. Maar het is natuurlijk ook geen game in de Metal Gear Solid reeks. Maar het is voor mij zeker wel een degelijke game
Game speelt prima. Ziet er prima uit en tja zombies
Enig nadeeltjes misschien is dat je altijd online moet zijn anders kun je de game helemaal niet spelen
en mocht het ooit nog afkoelen ga ik deze onderstaande games maar eens testen in VR:
1904Here we go. Even paar games (preorders) besteld bij YGZ: (icm 7,5% kortings code, en ze zijn bijna altijd al de goedkoopste)
Ben ik hopelijk rest van het jaar voorzien
1905teveel centen kuch kuch...Marty wrote:Here we go. Even paar games (preorders) besteld bij YGZ: (icm 7,5% kortings code, en ze zijn bijna altijd al de goedkoopste)