Re: Het afdwaaltopic

676
paveman wrote:Jullie zijn zeker niet de enige idd! Wat dacht je van DE met Sane die thuis mocht blijven....?
Maar goed: vandaar dat ik ook aangaf - op basis van voetbalkwaliteiten - ik het niet begrijp. Dat staat los van gedrag en hoe iemand in de groep ligt.
En icardi dan van Argentinië meer goals gescoord dan higuain en dybala samen :-P

Sane thuislaten begrijp ik, want hij voelde zichzelf te goe om mee te doen aan confed cup en bereikte niks met de nationale ploeg

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

685
Een realistische match maar vooral ook gevaarlijk. Dit is wat ik wou zien en wat ze moesten bewijzen tegen een grootmacht. Nu vooral focus blijven houden voor tegen Frankrijk want da gaat niet simpelder zijn en we mogen eerlijk zijn dat de er iet teveel geflirt werd met penalties en een gele kaart of 2 voor ene big fella.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

686
Prachtig. Maar eerlijk: pas als ze tegen Frankrijk winnen is het WK geslaagd. Ik vind het ongelooflijk dat de ploeg nu als "gouden generatie" bestempeld wordt omdat ze winnen tegen Brazilië. Frankrijk opzij zetten en dan met de A ploeg winnen van Engeland in de finale!
Image

Re: Het afdwaaltopic

687
NTGSruler wrote:Prachtig. Maar eerlijk: pas als ze tegen Frankrijk winnen is het WK geslaagd. Ik vind het ongelooflijk dat de ploeg nu als "gouden generatie" bestempeld wordt omdat ze winnen tegen Brazilië. Frankrijk opzij zetten en dan met de A ploeg winnen van Engeland in de finale!
Ze spreken van gouden generatie op vlak van individueel talent eigenlijk xd Kroatië heeft ook een gouden generatie op dit moment.

Engeland verdient trouwens geen finale

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

689
NTGSruler wrote:Ja individueel talent. Maar laat ze toch maar winnen tegen Frankrijk :P
Hopelijk gewoon een leuke match zoals gistern, er is geen schande om zo eventueel te verliezen van Frankrijk in een halve finale. Winnen is natuurlik beter zoniet een gooi doen voor de derde plaats.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

690
Wat een match, wat een spanning :eek:
Ik vond het tegen Japan al spannend, maar nu was het toch een veel betere match. Ongelofelijk hoeveel aanvallen van Brazilië werden afgeslagen of gestopt door Courtois. En prachtige aanvallen van België. Dat wil ik absoluut opnieuw zien in de volgende match! :cool: