Als je m gewoon gekocht hebt en niet een GM kaart hebt gebruikt kunnen ze niet contact met je opnemen. Iedereen die gepre-ordered heeft kunnen ze sowieso bereiken.Captain Witwicky wrote:Vandaag nog eens gebeld naar de Game Mania i.v.m. het omwisselen van de manga, want ik vond het nogal stil aan hun kant. Maar alles is goed. Ze zeiden me dat ze zojuist een mailtje hebben gekregen dat het ofwel zaterdag ofwel volgende week beschikbaar is (momenteel problemen met veel leveringen zeiden ze). Ze bellen me dan op, iedereen die een CE had gepre-ordered. Ik ben ongeveer 99.99% zeker van een exemplaar want ze wisten al wie ik was voor ik mijn naam zei en ze waren ook zeker van het feit dat ik een exemplaar ging hebben. Het enige wat dan nog mijn probleem is, is wanneer ik die moet afhalen
Wat me wel opvalt, en dat is misschien belangrijk voor @Kolm, is dat ze zeiden, iedereen die een CE had gepre-ordered. Ik dacht dat @Kolm die gewoon had gekocht na release.
En artikeltje over de release naar westerse landen: https://www.gamespot.com/articles/final ... 0-6426084/
UPDATE
Ik werd terug gebeld niet lang geleden en zo te zien is mijn manga wél vandaag gearriveerd. Hij is opzij gelegd zonder problemen voor volgende week.
Ik denk dat ze je bij naam kennen omdat je die ene gek bent die er steeds over belt.