Re: Welke serie volg je momenteel?
1126Ik heb de afgelopen weken adventure time zitten kijken en het is echt een fantastische serie. Het zijn 278 afleveringen van 10/11 minuten en ik heb ze allemaal gekeken. In het begin zijn het heel erg random afleveringen met soms een abrupt einde, maar later begint het steeds meer met elkaar te maken te hebben en begin je echt om de personages te geven. Soms had ik een heel erg hekel aan een karakter, maar een paar afleveringen later was het mijn favoriet. De serie zit vol met humor en met betekenis achter verhalen. De hoofdpersonen, Finn en Jake, zijn goed uitgewerkt en hebben door de serie heen character development. De zijpersonen hebben vaak ook interessante verhalen: van de kleine robot BMO met een grote verbeelding tot de krankzinnige prinses-stelende Ice King. In veel afleveringen zitten ook nog liederen. Sommige zijn hilarisch, maar anderen zijn emotioneel. Zie maar de volgende twee songs:
Al bij al is het een geweldige serie en ik ben dan ook erg benieuwd naar de finale van de serie die over paar weken komt.