Re: Verjaardagstopic
782Je houdt je goed verborgen maar we weten dat je daar ergens bent. Van harte gefeliciteerd en maak er met je gezin een mooie dag van.
783Van harte Stany! Wij vieren je verjaardag hier thuis met je mee!!
Of was dat omdat mijn vrouw vandaag ook jarig is.....?
784Voor onze zuiderburen is dit niet van toepassing maar in NL feliciteren we elkaar ook familieleden of zelfs goede vrienden betreft.paveman wrote:Van harte Stany! Wij vieren je verjaardag hier thuis met je mee!!
Van harte gefeliciteerd paveman met de verjaardag van je vrouw. Tevens (want we gaan een paar dagen weg en ik weet niet zeker of ik dan op het forum kom) ook jijzelf alvast gefeliciteerd!
785Hier in het Noorden is dat ook wat minder van toepassing, maar daarmee niet minder gewaardeerd .
En ook alvast bedankt
En ook alvast bedankt
789Thnx Marty!
Ondanks dat ik FF XII destijds erg vervloekt heb (nog steeds vind ik het gevechtsysteem niet logisch, maar niet zo slecht als verwacht), vermaak ik me er goed mee!
Ondanks dat ik FF XII destijds erg vervloekt heb (nog steeds vind ik het gevechtsysteem niet logisch, maar niet zo slecht als verwacht), vermaak ik me er goed mee!
792Oesje, door mijn trip naar Spanje ben ik het hier uit het oog verloren Toch nog een gemeende, gelukkige verjaardag
794Nog bedankt Mr. Wolf!
En aan mw. WOLF, maar dan met puntjes inderdaad: van harte gefeliciteerd! Een leuke dag (samen met met0t0?) gewenst!
En aan mw. WOLF, maar dan met puntjes inderdaad: van harte gefeliciteerd! Een leuke dag (samen met met0t0?) gewenst!