Re: Je laatste aankoop (geen games)
1487In 720p. Echt HD is het dus zeker niet. Maar wel voldoende goed om een degelijk filmpje te maken.NTGSruler wrote:En filmpt in HD? Goed genoeg Toch?
1488Das inderdaad al voldoende. Benieuwd welke filmpjes het worden.
1489Kan spannende beelden opleveren van hoe de drone door een roofvogel uit de lucht gehaald wordt en meegenomen wordt naar een nestNTGSruler wrote:Benieuwd welke filmpjes het worden.
1490Inderdaad, want de video wordt rechtsreeks op je Smartphone opgeslagen. Anders zou ik het nest moeten gaan zoeken voor het sd kaartjemet0t0 wrote:Kan spannende beelden opleveren van hoe de drone door een roofvogel uit de lucht gehaald wordt en meegenomen wordt naar een nestNTGSruler wrote:Benieuwd welke filmpjes het worden.
1492En deze kreeg ik er gratis bij.
Niet voor mij trouwens Voor mn neefje
1493Marty wrote:
En deze kreeg ik er gratis bij.
jaja......
1494Uhu, ''neefje"Gamefreak wrote:Marty wrote:
En deze kreeg ik er gratis bij.
jaja......
1495Om de Star Wars-collectie te vervolledigen, toch deze ook maar eens gekocht. Binnenkort nog een keertje kijken
1497Eindelijk voor een acceptabele prijs gevonden, maakt niet uit dat het Duitse verpakking is
1498Du Sweinhund !!!met0t0 wrote:Eindelijk voor een acceptabele prijs gevonden, maakt niet uit dat het Duitse verpakking is
1499Ik heb een vrij goede hoofdtelefoon (JBL Synchros S700). Maar ik gebruik deze niet, omdat ik die kabels zo lastig vind. Daarom heb ik volgende aankoop gedaan. Deze werkt met bluetooth en heeft Noice cancelling. Ik hoop dat het geluid in de buurt komt van mijn huidige hoofdtelefoon.
MDR-XB950N1 draadloze EXTRA BASS™-hoofdtelefoon met Wireless Noise Cancelling
Voor geïnteresseerden: ik heb 105 euro betaald ipv de standaardprijs van 249 euro bij amazon.de
https://www.amazon.de/dp/B01N5MQX4N?lan ... ercom09-21
MDR-XB950N1 draadloze EXTRA BASS™-hoofdtelefoon met Wireless Noise Cancelling
Voor geïnteresseerden: ik heb 105 euro betaald ipv de standaardprijs van 249 euro bij amazon.de
https://www.amazon.de/dp/B01N5MQX4N?lan ... ercom09-21