Urgh meendjem nu, de mutnsMarty wrote:En de laatste dlc is ook uit
En er is nog 1 aparte trophy uit gekomen:
Complete New Game+ on Infamous difficulty
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Urgh meendjem nu, de mutnsMarty wrote:En de laatste dlc is ook uit
Laten we even de completionists klotenMarty wrote:En de laatste dlc is ook uit
Ik alleszins niet xd goeie game maar kheb nog veel goeie games die op mij liggen te wachten xdKolm wrote:Laten we even de completionists klotenMarty wrote:En de laatste dlc is ook uit
Ik ga beginnen met de DLC en daarna zie ik wel wanneer ik de game nog is door wil spelen.
Ik wil wel helpen ma ben eigenlijk nog ma in Vietnam bezig ma kan wel eens beginnen ook me zombies xdKolm wrote:Als iemand die challenges in co-op wilt doen... Zou blijkbaar wat makkelijker zijn omdat de individuele scores samen opgeteld worden, maar veel belangrijker: De tijd bonus wordt eerst bij elke individuele score opgeteld. Tijdbonus wordt dus dubbel geteld!
Ik zie nu een beetje vast op de tweede, haal hem net niet terwijl ik toch al een paar keer 2min30 over had...
Anders vant weekend? Ik heb morgen laatste dag verlof en dan 2 dagen werken. De DLC's staan ook compleet los van elkaar. Enkel je skills heb je ook geloof ik, maar dan ook weer niet alles ofzo. In main game kan je dan wel weer dingen gebruiken die je in DLC unlockt blijkbaar, dat is dus nuttig voor new game plus. Beetje ingewikkeld, maar belangrijkste is dat het voor de DLC niet uitmaakt!fsterchele23 wrote:Ik wil wel helpen ma ben eigenlijk nog ma in Vietnam bezig ma kan wel eens beginnen ook me zombies xdKolm wrote:Als iemand die challenges in co-op wilt doen... Zou blijkbaar wat makkelijker zijn omdat de individuele scores samen opgeteld worden, maar veel belangrijker: De tijd bonus wordt eerst bij elke individuele score opgeteld. Tijdbonus wordt dus dubbel geteld!
Ik zie nu een beetje vast op de tweede, haal hem net niet terwijl ik toch al een paar keer 2min30 over had...
Oh shit, ff niet aan gedacht dat ik vant weekend naar België moet tem dinsdagfsterchele23 wrote:Cv kolm voor vant weekend. Tga druk worden op gamevlak xd
Geen probleem moet ma sturen wanneer je kan. Mss wel best via Facebook dan, azo ga ik er niet over kijken :-PKolm wrote:Oh shit, ff niet aan gedacht dat ik vant weekend naar België moet tem dinsdagfsterchele23 wrote:Cv kolm voor vant weekend. Tga druk worden op gamevlak xd
En Far Cry 5 via remote play lukt echt niet met de lag...
Ik zal al wel zorgen datk ze allemaal 1 keer doorspeel zodat ze unlockt zijn voor score attack en dan even kijken wat past. Vanaf morgen opnieuw aan het werk ook.
Komt goedfsterchele23 wrote:Geen probleem moet ma sturen wanneer je kan. Mss wel best via Facebook dan, azo ga ik er niet over kijken :-P