Re: PlayStation 4

406
NTGSruler wrote:Lol, is hij zelf 1 van de doorverkopers? :lol: Ik vind het een prachtige limited edition. Zegt mij véél meer dan bijvoorbeeld die erg rode Spider-Man console.., maar elk zijn ding natuurlijk. De headset zit er idd niet bij. Wel zal die afzonderlijk te koop zijn alsook de controllers van die 500 Mill editie. Weliswaar ook maar beperkte tijd dacht ik. Snel zijn is dus de boodschap. De headset dacht ik kwam rond 11 oktober beschikbaar in EU? Daar ga je nog wat moeten voor googlen want dat ben ik niet zeker die datum.

Dat vroeg ik hem ook meteen :lol: Maar hij zei dat ze al allemaal uitverkocht waren nog voor deze in hun systeem zijn verschenen. Dus hij was er zeker van dat iemand ze dan had opgekocht om zelf aan te bieden.

De exemplaren zijn trouwens zeeeeer beperkt. Zo ontving Fnac er slechts 10 voor heel België.
Image

Re: PlayStation 4

407
Ja 50000 over de hele wereld. Rekening houdend dat Amerika een zéér grote afzetmarkt is en de meeste daar beschikbaar zullen zijn, België maar een klein land is, dan wordt het moeilijk er eentje te bemachtigen.

Vandaag mijn PS4 terug aan GM verkocht. Hier is de deal: 120 euro cash of 160 euro waardebon. Mijn PS4 was standaard met 500gb.
Image

Re: PlayStation 4

408
NTGSruler wrote:Ja 50000 over de hele wereld. Rekening houdend dat Amerika een zéér grote afzetmarkt is en de meeste daar beschikbaar zullen zijn, België maar een klein land is, dan wordt het moeilijk er eentje te bemachtigen.

Vandaag mijn PS4 terug aan GM verkocht. Hier is de deal: 120 euro cash of 160 euro waardebon. Mijn PS4 was standaard met 500gb.
Ik zou een TB schijf van men werk er vlug ingestoken hebben :D
Image

Re: PlayStation 4

410
NTGSruler wrote:Jammer dat er geen racing modus op te downloaden valt via de headset companion app.
Is het niet mogelijk om naar de instellingen van de voorgemaakte modi te kijken? Anders zou ge zelf een modus kunnen instellen, maar ik dacht dat ge jammer genoeg maar 3 opties had om het geluid naar uw voorkeur af te stellen. Lang geleden dat ik die app nog eens geprobeerd heb.

Re: PlayStation 4

411
Inderdaad maar 3 opties. Denk hoge, lage en middentonen? Wel nu heb je instellingen voor de verschillende headsets. Voor de gold bijvoorbeeld heb je wel een racing optie en ook voor Uncharted 4. Die laatste UC4 is jammer genoeg niet mogelijk voor de platinum headset.. ;( Jammer aangezien ik UC4 nog eens moet spelen.
Image

Re: PlayStation 4

416
Bij mij zijn ze beide afwisselend in gebruik (+ een PS3). Zo heb ik toch 2 T ter beschikking. Voor sommige games is de pro niet echt een verbetering en het bespaarde me het overzet werk. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 4

417
Sora_Lizard wrote:Bij mij zijn ze beide afwisselend in gebruik (+ een PS3). Zo heb ik toch 2 T ter beschikking. Voor sommige games is de pro niet echt een verbetering en het bespaarde me het overzet werk. :D
In mijn OG PS4 en PS4 Pro zit bij elk gewoon 2TB in hoor :D
Image

Re: PlayStation 4

418
Sora_Lizard wrote:Bij mij zijn ze beide afwisselend in gebruik (+ een PS3). Zo heb ik toch 2 T ter beschikking. Voor sommige games is de pro niet echt een verbetering en het bespaarde me het overzet werk. :D
Afhankelijk hoe vol je HDD staat gaat de overzet vrij snel vind ik naar de PS4 Pro.
Als je natuurlijk 2 PS4's en een PS3 kunt aansluiten en je daarmee 2Tb ter beschikking hebt, waarom niet é?
Aan de andere kant kun je al vrij goedkoop een 2Tb SSD in je PS4 steken. Heb je evenveel opslag ruimte, bespaar je een PS4 en als je echt wil hang je er nog een 8Tb externe HDD aan ;) Maar elk zijn voorkeur en maar goed ook.
Ik heb mijn PS4 terug binnen gedaan bij GM omdat ik er nog 120 euro voor kreeg. Anders had ik hem ook nog.
Image