Ik dacht al 'ze zou toch thuis moeten zijn'.... Volgende keer zal ik even een berichtje doen! Excuses voor de mini heart attack!Elexus wrote:-- dat moment wanneer ineens de bel int appartement gaat maar je niemand verwacht en je na het verschieten dan maar besluit om te doen alsof niemand thuis is. :') Ja op spontaan bezoek komen, moet ge niet doen bij mij hahaha.
-- de bel was superluid waardoor ik een mini heart attack kreeg
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
8223+/- Schilderen, waarom hebben onze raamkozijnen en gordijnbakken zoveel hoekjes en kantjes?!
++ Wel leuk om ze plots zo te zien, het was nog maar de grondlaag, maar je krijgt toch nog een idee
--- Zoveel pijn aan mijn voeten (trapje op, trapje af trapje op trapje af)
++ Wel leuk om ze plots zo te zien, het was nog maar de grondlaag, maar je krijgt toch nog een idee
--- Zoveel pijn aan mijn voeten (trapje op, trapje af trapje op trapje af)
8224stalkerrrrr....paveman wrote:Ik dacht al 'ze zou toch thuis moeten zijn'.... Volgende keer zal ik even een berichtje doen! Excuses voor de mini heart attack!Elexus wrote:-- dat moment wanneer ineens de bel int appartement gaat maar je niemand verwacht en je na het verschieten dan maar besluit om te doen alsof niemand thuis is. :') Ja op spontaan bezoek komen, moet ge niet doen bij mij hahaha.
-- de bel was superluid waardoor ik een mini heart attack kreeg
8225+++ sinds donderdag een huisgenoot erbij, Pitou de 13 jarige kater.
8226Tes echt nen zaligen, petoetje :-)Elexus wrote:+++ sinds donderdag een huisgenoot erbij, Pitou de 13 jarige kater.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
8227Oh leuk, veel plezier samenElexus wrote:+++ sinds donderdag een huisgenoot erbij, Pitou de 13 jarige kater.
En van waar komt de kat? Een kennis, asiel?
8228Geadopteerd uit het asiel idd.gamerke1992 wrote:Oh leuk, veel plezier samenElexus wrote:+++ sinds donderdag een huisgenoot erbij, Pitou de 13 jarige kater.
8229En is uw andere kat daar blij mee? Liggen ze tegen elkaar? Wel super dat je uit het asiel adopteert en dan nog een ouder diertje dat moeilijker te adopteren is voor een asiel, chapeauElexus wrote:Geadopteerd uit het asiel idd.gamerke1992 wrote:Oh leuk, veel plezier samenElexus wrote:+++ sinds donderdag een huisgenoot erbij, Pitou de 13 jarige kater. : love:
+++ De keuken al een klein beetje ingericht, het voelt al helemaal echt
--- Wel nog zot veel schilderwerk
8230+++ Voor het eerst in weken nog eens rustig aan mijn bureau
--- Toch ook weer niet zo lang, drukke afwisseling tussen werk en het appartement voorbereiden...
+ ... Binnen een maand hoop ik toch dat we definitief verhuisd zijn, dan kan ik eindelijk een iets vaster levensritme zoeken
--- Tot dan blijven het korte nachten
--- Toch ook weer niet zo lang, drukke afwisseling tussen werk en het appartement voorbereiden...
+ ... Binnen een maand hoop ik toch dat we definitief verhuisd zijn, dan kan ik eindelijk een iets vaster levensritme zoeken
--- Tot dan blijven het korte nachten
8231+++ Impulsief door vriend spiderman gekocht
+++ Toffe game
--- Ik heb echt nog 6 ongeopende games liggen en binnenkort komt Red Dead Redemption 2 ook nog eens binnen
+++ Dagje vrij
+++ Toffe game
--- Ik heb echt nog 6 ongeopende games liggen en binnenkort komt Red Dead Redemption 2 ook nog eens binnen
+++ Dagje vrij
8232+++ Gezellig uiteten op terras voor verjaardag!
+++ Heerlijk weer vandaag!
--- Op het werk wel een beetje een stressweek gehad tot nu toe
+++ Maar deze ochtend eindelijk een succesvolle productierelease!
+++ Heerlijk weer vandaag!
8233Nog van harte dan.... of was het alvast uit eten voor verjaardag...?Kolm wrote:+++ Gezellig uiteten op terras voor verjaardag!
+++ Heerlijk weer vandaag! : sun:
Ik zou echt superblij zijn als er nog maar 6 ongeopende games op me zouden liggen te wachten.....gamerke1992 wrote:+++ Impulsief door vriend spiderman gekocht
+++ Toffe game
+++ Dagje vrij
Note to self: meer digitale i.p.v. fysieke games kopen, volgens mezelf wordt ik dan echt superblij!
8234+++ Een heel gezellige verjaardag gevierd met onverwacht super mooi weer. In het zonnetje uit de wind een lekker lunchdiner.
8235paveman wrote:Nog van harte dan.... of was het alvast uit eten voor verjaardag...?Kolm wrote:+++ Gezellig uiteten op terras voor verjaardag!
+++ Heerlijk weer vandaag! : sun:
Ik zou echt superblij zijn als er nog maar 6 ongeopende games op me zouden liggen te wachten.....gamerke1992 wrote:+++ Impulsief door vriend spiderman gekocht
+++ Toffe game
+++ Dagje vrij
Note to self: meer digitale i.p.v. fysieke games kopen, volgens mezelf wordt ik dan echt superblij!
Dat ik nog zoveel games heb liggen is zeker een + waard ja Dat ik geen tijd heb om ze te spelen en toch nog nieuwe games blijf kopen is een -