Re: Verjaardagstopic
798Danku
We hebben heel romantisch chinees gegeten op de vloer van ons nieuwe appartement (bij gebrek aan meubels momenteel)
We hebben heel romantisch chinees gegeten op de vloer van ons nieuwe appartement (bij gebrek aan meubels momenteel)
799zolang Metoto maar de afwas gedaan heeft...W.O.L.F. wrote:Danku
803NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! We hebben toch niet met z'n allen de verjaardag van ons belangrijkste forumlid gemist...?
Het mag dan (blijkbaar te) laat zijn, maar niet minder gemeend: alsnog van harte gefeliciteerd, Sora (en naar Hollandse gewoonte kolm dan ook maar? ). Goed om te horen dat je een leuke dag hebt gehad!
Het mag dan (blijkbaar te) laat zijn, maar niet minder gemeend: alsnog van harte gefeliciteerd, Sora (en naar Hollandse gewoonte kolm dan ook maar? ). Goed om te horen dat je een leuke dag hebt gehad!
806Haha! Bedankt!paveman wrote:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! We hebben toch niet met z'n allen de verjaardag van ons belangrijkste forumlid gemist...?
Ik had nog wel een subtiele hint gepost, maar niemand die het door had of even onderaan het forum keek
808Woeps, ik ben de laatste tijd hier zo weinig nog aanwezig dat ik het ook niet heb opgemerkt :/
Toch nog een zeer gelukkige verjaardag
Toch nog een zeer gelukkige verjaardag
809Ik kwam de volgende dag pas online en toen stond er natuurlijk niets meer onderaan....Kolm wrote:Haha! Bedankt!paveman wrote:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! We hebben toch niet met z'n allen de verjaardag van ons belangrijkste forumlid gemist...?
Ik had nog wel een subtiele hint gepost, maar niemand die het door had of even onderaan het forum keek
810Daarom hebben we ook een lijstje gemaakt in de eerste post.paveman wrote:Ik kwam de volgende dag pas online en toen stond er natuurlijk niets meer onderaan....Kolm wrote:Haha! Bedankt!paveman wrote:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! We hebben toch niet met z'n allen de verjaardag van ons belangrijkste forumlid gemist...?
Het mag dan (blijkbaar te) laat zijn, maar niet minder gemeend: alsnog van harte gefeliciteerd, Sora (en naar Hollandse gewoonte kolm dan ook maar? ; )). Goed om te horen dat je een leuke dag hebt gehad!