Ik heb enkel die 2064 geprobeerd. Is wel iets speciaal. Soort van point and click/visual novel/pixel game met als thema technologie. Ik weet zelf nog niet goed of ik het ga uitspelen of nietpaveman wrote:Zijn er al mensen die een paar games hebben geprobeerd? Zit er nog wat tussen dat wél de moeite van downloaden waard is?
Re: PlayStation Plus
1472PS Plus voor november is al bekend/gelekt. Het gaat om Bulletstorm Full Clip Edition en Yakuza Kiwami. https://www.psx-sense.nl/334766/gratis- ... sony-zelf/
1474Vorige maand zou gelekt zijn dat we nioh en een ander goed spel voor oktober kregen en dat is dus niet gebeurd. Misschien is het deze keer wel waar, dus we zullen zien.
Edit: nvm, het ziet ernaar uit dat deze games het inderdaad worden . De link was niet beschikbaar toen ik keek.
Edit: nvm, het ziet ernaar uit dat deze games het inderdaad worden . De link was niet beschikbaar toen ik keek.
1475afwachten of het klopt Bil.billie91 wrote:PS Plus voor november is al bekend/gelekt. Het gaat om Bulletstorm Full Clip Edition en Yakuza Kiwami. https://www.psx-sense.nl/334766/gratis- ... sony-zelf/
1476Deze maand sla ik sowieso over. Geen interesse en te grote backlog door tijdgebrek. Die lek van volgende maand zou ik me niet op baseren en feiten afwachten.
1477Sega had anders al op hun twitter account bevestigd dat Yakuza Kiwami inderdaad 1 van de 2 games is De tweet is ondertussen wel alweer verdwenen!RoyVdW wrote:Deze maand sla ik sowieso over. Geen interesse en te grote backlog door tijdgebrek. Die lek van volgende maand zou ik me niet op baseren en feiten afwachten.
1478Ik kreeg een mail van playstation dat ik als trouw lid van ps+ 3 maanden gratis netflix kreeg. Ik moest mij inschrijven om deze code te ontvangen. Maar wanneer ik mijn email opgeef staat er dat ik niet in aanmerking kom. In de mail zelf staat dat ik hier wel recht op heb, maar enkel met dit speciek mailadres.
Iemand nog deze mail gehad? Werkt het bij jullie wel?
Ik begon al te twijfelen of het smal was, maar het is met volgend email adres verzonden:
PlayStation@eu.playstationmail.net
Ik twijfelde vooral omdat ik een typfout had opgemerkt en dat is meestal toch in orde via officiële mails.
Ik begon al te twijfelen of het smal was, maar het is met volgend email adres verzonden:
Ik twijfelde vooral omdat ik een typfout had opgemerkt en dat is meestal toch in orde via officiële mails.
1479Denk dat het dan misschien wel een mail is met niet zo'n goede bedoelingen... Ik heb net gekeken en heb hem niet aangekregen terwijl ik ook al sinds het ps3 tijdperk ps plus hebgamerke1992 wrote:Ik kreeg een mail van playstation dat ik als trouw lid van ps+ 3 maanden gratis netflix kreeg. Ik moest mij inschrijven om deze code te ontvangen. Maar wanneer ik mijn email opgeef staat er dat ik niet in aanmerking kom. In de mail zelf staat dat ik hier wel recht op heb, maar enkel met dit speciek mailadres.
1480Ik heb net eens opgezocht en het zou wel een officieel mailadres zijn. Vreemd hé?Mr.Wolf wrote:Denk dat het dan misschien wel een mail is met niet zo'n goede bedoelingen... Ik heb net gekeken en heb hem niet aangekregen terwijl ik ook al sinds het ps3 tijdperk ps plus hebgamerke1992 wrote:Ik kreeg een mail van playstation dat ik als trouw lid van ps+ 3 maanden gratis netflix kreeg. Ik moest mij inschrijven om deze code te ontvangen. Maar wanneer ik mijn email opgeef staat er dat ik niet in aanmerking kom. In de mail zelf staat dat ik hier wel recht op heb, maar enkel met dit speciek mailadres.
1481Belangrijk om weten: Als je een mail verzendt vanuit bv een programma, dan kan je daar eender welk mailadres inzetten als verzender. Maw: Je hebt nooit garantie dat de mail van de afzender is die er in het veldje 'Van' staat.
Tenzij we gaan beginnen over secure mail met certificaten etc, maar dat is hier duidelijk niet aan de orde.
Ik kijk meestal naar de URL's in de mail. Als je daar met je muispijltje boven staat (niet klikken!) dan zie je in de meeste mailprogramma's en webmails, onderaan in de statusbalk het adres waar de URL naar linkt. Dit werkt overigen ook in browsers.
Opgelet: Het is niet omdat de tekst van een url in de mail naar https://www.pressxtorevive.com/forum verwijst dat de onderliggende URL dat ook doet. Check maar even de URL die onder mijn voorbeeld zit.
Maar de URL die onderaan in de statusbalk getoond wordt, is wel degene waar naartoe verwezen wordt, eender welke 'displaytext' deze heeft.
Tenzij we gaan beginnen over secure mail met certificaten etc, maar dat is hier duidelijk niet aan de orde.
Ik kijk meestal naar de URL's in de mail. Als je daar met je muispijltje boven staat (niet klikken!) dan zie je in de meeste mailprogramma's en webmails, onderaan in de statusbalk het adres waar de URL naar linkt. Dit werkt overigen ook in browsers.
Opgelet: Het is niet omdat de tekst van een url in de mail naar https://www.pressxtorevive.com/forum verwijst dat de onderliggende URL dat ook doet. Check maar even de URL die onder mijn voorbeeld zit.
Maar de URL die onderaan in de statusbalk getoond wordt, is wel degene waar naartoe verwezen wordt, eender welke 'displaytext' deze heeft.
1482Yup, zag het net ook... Blijkbaar moet je daarvoor aangemeld zijn voor de nieuwsbrief ofzo, want als ik opgeef of ik recht heb daarop, geeft het aan van niet...gamerke1992 wrote:Ik heb net eens opgezocht en het zou wel een officieel mailadres zijn. Vreemd hé?Mr.Wolf wrote:Denk dat het dan misschien wel een mail is met niet zo'n goede bedoelingen... Ik heb net gekeken en heb hem niet aangekregen terwijl ik ook al sinds het ps3 tijdperk ps plus hebgamerke1992 wrote:Ik kreeg een mail van playstation dat ik als trouw lid van ps+ 3 maanden gratis netflix kreeg. Ik moest mij inschrijven om deze code te ontvangen. Maar wanneer ik mijn email opgeef staat er dat ik niet in aanmerking kom. In de mail zelf staat dat ik hier wel recht op heb, maar enkel met dit speciek mailadres.
1483Kolm wrote:Belangrijk om weten: Als je een mail verzendt vanuit bv een programma, dan kan je daar eender welk mailadres inzetten als verzender. Maw: Je hebt nooit garantie dat de mail van de afzender is die er in het veldje 'Van' staat.
Dan kom ik op volgende uit:
http://click.playstationmail.net/?qs=3a ... e8dbe8b79d
Ik heb de laatste cijfers weg gehaald zodat de link niet bruikbaar is en niemand per ongeluk er op zou klikken.
Lijkt mij officieel, niet?
1484Ik kom ook net een nieuwsbericht tegen hierover:
https://www.psx-sense.nl/336185/playsta ... ix-cadeau/
https://www.psx-sense.nl/336185/playsta ... ix-cadeau/
1485Werkte gewoon voor mij. Code doorgekregen in tweede mail en gebruikt op mijn Netflix account voor bedrag van €31 en iets. Dus goed voor drie maanden.