Re: PlayStation 4

436
Sora_Lizard wrote:
Gamefreak wrote:
Sora_Lizard wrote:Dit weekend gaat er een 2 teringbyte SSHD in de pro. :lol:

Heb ik weer een schijfje over van 1TB.
en wat zet jij daar zoal op ? Po... poëtische gedichten niet ? Sorry, toetsenbord bleef hangen...
Roll playing prono . . . altijd leuk. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :D
uiteraard, sommige dingen zijn fijner met 2 dan alleen....

438
PSN Name change:
We’re happy to announce that we will soon begin testing the long-awaited feature that will allow users to change their PlayStation Network Online ID from their PlayStation 4 system. The PSN Online ID Change feature beta will be a part of the PlayStation Preview Program, and will become available to select users that have pre-registered as testers for previous PS4 system software betas.

During the preview program, you will be able to change your online ID as many times as you want. The first change is free, and changes after that will cost $9.99 USD / CAD. For PlayStation Plus members, it will cost $4.99 USD/ CAD after the first change. Changes to online ID can be made through the Settings menu or via the Profile page of your PS4.
Bron: PSBlog
Image

441
Ik sta hier nogal dubbel in...
Op zich leuk voor mensen die in hun jeugdjaren een kinderachtige naam gekozen hebben, maar... ik denk niet dat ik nog makkelijk mensen ga herkennen nadat ze hun naam hebben gewijzigd. En ik snap dat ze met het geld willen vermijden dat mensen elke dag/week/maand een ander userID hebben, maar het gaat sommigen niet tegenhouden!

Los daarvan betwijfel ik of het op bv PS3 en PSVita dan allemaal nog goed gaat werken.
Image

443
Ooit koos ik voor Test_Lizard in de veronderstelling dat ik nog wel zou kunnen aanpassen. Inmiddels is mijn naam net als vele andere namen, al ingeburgerd en ga ik hem niet meer wijzigen. Net als Kolm denk ik dat dit tot behoorlijke verwarring kan leiden.

Degenen die aan de Trophy Leaderboards meedoen moeten ook hier een eventuele naamswijziging op tijd doorgeven. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

448
Ik moet zeggen dat ik alleen in de naamswijziging van ShAmPi echt de toegevoegde waarde zie. Naar het argument van kolm: dan heb je tenminste gelijk in de gaten wie het is, de naam is een perfecte omschrijving van de persoon. Ik zeg: doen!
Image

450
Dan had je maar beter moeten kiezen in het begin. Ik ga hem nooit wijzigen. Dit is nog maar eens een manier om geld te sprokkelen. Voor sommige is dit goed want het is eenmalig gratis.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image