Re: Assassin's Creed Odyssey

34
tichke wrote:
Marty wrote:Als ik op mijn cusa code zoek kom ik op websites dat eindigd op .lv Ofwel Letland
Game gekocht bij YGZ.nl
Ik heb een standaard edition, zal vnvnd eens checken indien nog nodig. Zal je een bericht sturen via PS.
Geef meer even door als je wil. Ben benieuwd of het hetzelfde nummer heeft
Image

36
Hmm, apart... Kan je ondertussen op de PS4 al vrienden zien die de game ook spelen?
Ik was er op release al even mee bezig geweest en de afgelopen dagen nog wat mee verder gegaan, lijkt me dat ik dus wel zichtbaar zou moeten zijn bij jou.
Tenzij het dus echt als een andere game wordt gezien :think:

De game is trouwens verschrikkelijk... verslavend :D
Je blijft overal quests tegenkomen en veel daarvan lijken niet al te ver weg, dus die kan je nog wel even snel doen voor je afsluit... en toen waren we 2-3u verder :q:
Image

40
Ik heb toch 2 dagen 100% mogen hebben in AC :D

Zijn 15 nieuwe trophies bijgekomen waarvan 10 onder dezelfde 'additional feats' dlc worden geschoven die we al hadden. 7 daarvan worden zelfs benoemd als 'upcoming trophies - trophy not available at this time'
Best een opmerkelijke actie om voor totaal onbekende trophies alvast een plaats te reserveren. Ik heb precies liever dat ze uitkomen op (of net voor) het moment dat de dlc in de game uitkomt.
Daarnaast 5 trophies voor het nieuwe dlc pack 'legacy of the first blade'.
Image

42
Kolm wrote:Ik heb toch 2 dagen 100% mogen hebben in AC :D

Zijn 15 nieuwe trophies bijgekomen waarvan 10 onder dezelfde 'additional feats' dlc worden geschoven die we al hadden. 7 daarvan worden zelfs benoemd als 'upcoming trophies - trophy not available at this time'
Best een opmerkelijke actie om voor totaal onbekende trophies alvast een plaats te reserveren. Ik heb precies liever dat ze uitkomen op (of net voor) het moment dat de dlc in de game uitkomt.
Daarnaast 5 trophies voor het nieuwe dlc pack 'legacy of the first blade'.
Ochja uiteindelijk komt uit op zelfde neer e alst nu al erop staat of wnr het uitkomt. Ik zal je anders op de hoogte houden als ik zie dat er een questline of monster erop sta :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

43
fsterchele23 wrote:Ochja uiteindelijk komt uit op zelfde neer e alst nu al erop staat of wnr het uitkomt. Ik zal je anders op de hoogte houden als ik zie dat er een questline of monster erop sta :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Bedankt! :cool: ;)
Image

44
Volgens een mail komt de eerste verhaallijn op 4 december uit:
JE EERSTE VERHAALLIJN KOMT OP 04.12.18

In Legacy of the First Blade, ontmoet je Darius, de legende die voor het eerst het Hidden Blade van de Assassins hanteerde. Ontdek nieuwe verhalen en vijanden terwijl je je Spartaanse held een upgrade geeft met een verbeterde uitrusting en gloednieuwe vaardigheden.
Image

45
De seasonpass is in de aanbieding voor 29,99 euro in ps-store. Wat denken jullie? Is het de moeite waard voor dit geld?

Er zitten naast alle DLC gelukkig ook wel 2 remastered AC games bij.

En btw ik heb nu dus de medusa editie in mijn bezit. Dat beeldje is echt leuk en past perfect in mijn mancave :smug:
Image