Re: PlayStation 4

497
NTGSruler wrote:@paveman: Speel jij veel PES? :lol:
Haha! Blijkbaar wel! Gezien het aantal RPG's dat ik speel had ik alleen wel verwacht dat er ook wel een andere titel tussen zou staan... maar niet dus :lol:
Scheelt waarschijnlijk ook dat ik ook nog wel eens een potje met vrienden speel
Image

Re: PlayStation 4

499
https://www.playstation.com/nl-nl/explo ... IYV31kWdgk

Ik heb 235u Diablo 3 gespeeld, 183u AC Black Flag en 140u Evolve. Dat waren niet de games die ik bovenaan had verwacht, maar het kan wel kloppen. Al vraag ik me wel af hoe ze die uren precies tellen. Soms staat mijn PS4 ingame een tijdje aan terwijl ik eigenlijk aan het eten ben of met iets heel anders bezig ben.

En die zeldzaamste trophy uit Calvino Noir... Een game waar geen 100% in te halen is, jammer...
Image

Re: PlayStation 4

500
paveman wrote:
NTGSruler wrote:@paveman: Speel jij veel PES?
Image
Haha! Blijkbaar wel! Gezien het aantal RPG's dat ik speel had ik alleen wel verwacht dat er ook wel een andere titel tussen zou staan... maar niet dus
Image

Scheelt waarschijnlijk ook dat ik ook nog wel eens een potje met vrienden speel
Ik ga mijn filmpje later nog posten maar mijn top3 is ook voetballen geblazen maar dan de tegenhanger van pes xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

501
@Kolm: ik moet zeggen dat het wel kan kloppen die uren. CoD MW Remastered heb ik echt veel gespeeld. En mijn GT Sport platinum (306uur) heb ik ook niet van vandaag op morgen behaald. Denk dat ons gevoel soms iets anders zegt dan het aantal effectieve uren dat we besteden aan een game. Op zich kan het wel goed zijn dat de uren die een game opstaat en we niet effectief spelen ook geteld zijn.

Op zich vind ik de resultaten wel verrassend. Marty die toch verscheidene genres games speelt heeft dacht ik op 3 CoD WW2 staan met aantal uren gespeeld :D Had ik niet verwacht.
Image

Re: PlayStation 4

502
fsterchele23 wrote:
paveman wrote:
NTGSruler wrote:@paveman: Speel jij veel PES?
Image
Haha! Blijkbaar wel! Gezien het aantal RPG's dat ik speel had ik alleen wel verwacht dat er ook wel een andere titel tussen zou staan... maar niet dus
Image

Scheelt waarschijnlijk ook dat ik ook nog wel eens een potje met vrienden speel
Ik ga mijn filmpje later nog posten maar mijn top3 is ook voetballen geblazen maar dan de tegenhanger van pes xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
ik wil wel es tegen jou spelen Sooi !!

Re: PlayStation 4

504
met0t0 wrote:Marty zijn aantal uren in Destiny, wow, da's ook indrukwekkend :O
Ja die zit inderdaad hoog. Destiny 2 daar en tegen komt niet eens tegen de 10 uur aan denk ik :lol:
Rocket League ook aardig lang gespeeld: Laten we zeggen 10 minuten per potje inclusief laden enzo en replays van goals

Dat is meer dan 2500 matches :O
Image

Re: PlayStation 4

505
een vraag, allé meer een vaststelling, dat de PS4 amper bijhoudt wie je online tegengekomen bent in games. Op PS3 was dat soms, dat hij bepaalde games niet opsloeg zeg maar van je online connecties maar op de 4 is dat meer heb ik de indruk...

Re: PlayStation 4

506
De functie bestaat inderdaad wel op PS4 onder Friends > Players met. Bij mij toonde hij enkel mensen waar ik recent mee in een party heb gezeten en mensen van Rocket League. Ik heb tussendoor nog wel wat GTA gespeeld en daar zie ik niks van. Maar dat was ook op een andere PS4, dus dat ligt misschien daar aan. Strange brigade toonde hij ook niet. Verder heb ik ook amper online gespeeld op de PS4 de afgelopen tijd. Misschien dat games moeten instellen dat het mogelijk is om te tracken of dat de privacy settings van gebruikers er voor iets tussen zitten?
Image

Re: PlayStation 4

507
Kolm wrote:De functie bestaat inderdaad wel op PS4 onder Friends > Players met. Bij mij toonde hij enkel mensen waar ik recent mee in een party heb gezeten en mensen van Rocket League. Ik heb tussendoor nog wel wat GTA gespeeld en daar zie ik niks van. Maar dat was ook op een andere PS4, dus dat ligt misschien daar aan. Strange brigade toonde hij ook niet. Verder heb ik ook amper online gespeeld op de PS4 de afgelopen tijd. Misschien dat games moeten instellen dat het mogelijk is om te tracken of dat de privacy settings van gebruikers er voor iets tussen zitten?


ik weet het niet, ik heb recent nog games online zoals AO Tennis, Tekken 7 & Soul Calibur 6 gespeeld maar geen verscheen online bij ontmoette spelers....

Re: PlayStation 4

508
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:
paveman wrote:
NTGSruler wrote:@paveman: Speel jij veel PES?
Image
Haha! Blijkbaar wel! Gezien het aantal RPG's dat ik speel had ik alleen wel verwacht dat er ook wel een andere titel tussen zou staan... maar niet dus
Image

Scheelt waarschijnlijk ook dat ik ook nog wel eens een potje met vrienden speel
Ik ga mijn filmpje later nog posten maar mijn top3 is ook voetballen geblazen maar dan de tegenhanger van pes xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
ik wil wel es tegen jou spelen Sooi !!
Das geen probleem. Verwacht er niet te veel van. Tegen de computer spelen is heel wat anders dan tegen iemand anders.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

509
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:
paveman wrote:
NTGSruler wrote:@paveman: Speel jij veel PES?
Image
Haha! Blijkbaar wel! Gezien het aantal RPG's dat ik speel had ik alleen wel verwacht dat er ook wel een andere titel tussen zou staan... maar niet dus
Image

Scheelt waarschijnlijk ook dat ik ook nog wel eens een potje met vrienden speel
Ik ga mijn filmpje later nog posten maar mijn top3 is ook voetballen geblazen maar dan de tegenhanger van pes xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
ik wil wel es tegen jou spelen Sooi !!
Das geen probleem. Verwacht er niet te veel van. Tegen de computer spelen is heel wat anders dan tegen iemand anders.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
hehe, als je durft Sooimans !!