Re: Trophy Leaderboards III

91
Kolm: minder completionist? :think: Op dat vlak ben ik dat ook dan. Vroeger haalde ik meer plezier uit het volledig uitspitten van een game. Tegenwoordig ben ik content met alle trophies. Tis wel afhankelijk van welke games. Een GTA bijvoorbeeld behaal ik graag 100% ingame (is ook nodig voor een trophy). Tis alleen jammer dat hedendaagse games mij dit zelfde gevoel als vroeger niet meer kunnen geven. ( om alles ingame te behalen).
Image

92
Het spijt me mensen dat een nieuw overzicht zolang uitblijft. Er hebben zich de laatste weken, maanden zelfs, teveel dingen voorgedaan in de persoonlijke sfeer dat ik echt niet de moed kon opbrengen om hier met wat cijfertjes te gaan stoeien. Een paar leden zijn er uitgebreider van op de hoogte gesteld.

Ik wil iig voor de Kerst nog een nieuw overzicht plaatsen en tevens wat extra aandacht besteden aan het heengaan van een van onze virtuele vrienden.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

95
Ik wil een dezer dagen een update maken en tellen. PSN Profiles lijkt een klein probleem te hebben en profiles worden niet automatisch bijgewerkt. Indien je geïnteresseerd bent zorg dan dat je cijfers up to date zijn. ;)
Image

98
De huidige versie is gebaseerd op een telling van 21 december j.l.

Coolgamer leeft niet alleen in onze gedachten voort maar ook in onze lijsten. Het zal ook nog wel een hele tijd duren voordat hij uit de top van Overall en Platinums verdwenen is. Voor mijzelf heb ik besloten dat Coolgamer de medals die hij had bij zijn overlijden altijd zal behouden.
Daar hij niet meer daadwerkelijk kan meespelen zullen de plaatsen in de lijsten verschuiven en zullen sommige medals twee keer worden uitgereikt. *)
Moge Pieter aka Coolgamer rusten in vrede en daar waar hij nu is volledige controle over zijn spieren hebben en meer kunnen doen dan alleen gamen.

Even samenvattend:
Door omstandigheden heeft het langer geduurd dan de bedoeling is om nieuwe lijsten te maken deze keer. De oogst is derhalve groot! Gezamenlijk zijn we 5 levels gestegen en hebben we 48 platinums behaald.
- Kolm is twee levels gestegen.
- 3 mensen zijn elk een level gestegen, tw: Billie91, RoyVdW en Sanity penguin.
- maar liefst 12 mensen hebben een of meer platinums gehaald. Koploper van dienst is dit keer Kolm met 14 (veertien!!) platinums. Ik vraag me af of ze nog wel naar bed is geweest ;).
Ze wordt gevolgd door Sanity met 10 platinums, heb je niet stiekem je dochter ingeschakeld Sanity? :think:
Verder hebben hun best gedaan: Paveman (5), Roy (4), Billie, Fsterchele en Marty met elk 3, NTGSruler (2) en Hybris, Minermb, Mr.Wolf en Stany met elk 1 platinum.

Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
Dans je de hele nacht met mij . . . ♪ Onze vrienden Daviduvel (+1) en gamerke (-1) dansen voortdurend om elkaar heen. Het zit hem in de percentages.
Praktisch gezien doet Coolgamer niet meer mee en is de verdeling van de medals aangepast.

Platinums:
Kolm en in iets mindere mate Sanity, maken nu wel erg grote stappen waarbij Kolm de 200 duidelijk in zicht heeft. Nog een jaartje niet slapen en je hebt Marty te pakken Kolm!
Hoewel Fsterchele zich goed weert is Sanity hem voorbij gevlogen en heeft Billie zowel Gamerke als Stany ingehaald.
Praktisch gezien doet Coolgamer niet meer mee en is de verdeling van de medals aangepast.

Completion:
Roy is het gelukt om weer iets te stijgen en gaat hij langzaam asymptotisch gedrag vertonen naar de 100% toe.
Sanity is het gelukt om in de groene cijfertjes te komen
De strijd tussen Kolm en Ruler continues! Let wel, het gaat hier om een gouden medal. “Wat heeft Kolm nog in petto?” vroegen we ons verleden keer af. Nu weten we het, ze heeft haar bed verkocht en de afstand tot Ruler tot 0,06% verkleind.

Rarity:
♫ Hier hebben we nog zo’n danspaardje. O sorry, ik bedoel paartje!
Ook hier is Kolm verwikkeld in een hevig gevecht, nu om een zilveren medal. Met0t0 blijft haar fel op de huid zitten en gaat er nu weer eens vandoor met het zilver. Kolm moet een stapje terug doen.
Daviduvel, Stany, Maxidomino en ShAmPi zijn elk een plaatsje gestegen ten koste van respectievelijk Miner, Divided, Roy en Coolgamer.

Zo, dat is ook weer gebeurd. Het was een stevige kluif maar soms spelen andere zaken een hoofdrol. Veel succes en vooral veel plezier met gamen!

Tot volgend jaar!
Grtz, Sora

*) Dit geldt alleen voor de lijsten van Overall en Platinums. Bij Completion en Rarity speelde Coolgamer niet echt een rol van betekenis en heeft daarmee geen invloed op de verdeling van de medals.
PS. Ik heb besloten om vanaf nu alle namen telkens met een hoofdletter te schrijven! Dat maakt het toch wat overzichtelijker.
Image

100
Stevige update!!

Het spreekt voor zich dat Coolgamer zijn medailles blijft behouden.

Kolm die 14 platinums behaalt! Iemand is druk bezig geweest! ^^

Die rarity is toch een raar beestje. Het voelt alsof je geen vooruitgang boekt!

Weer een fantastische update en ben benieuwd wat januari zal brengen aangezien de meeste onder ons terug wat meer tijd hebben nu om te gamen.
Image

102
Ik heb nog een bed! Ik kom er net uit :saint:

Het doel voor dit jaar was 85% completion halen en minder dan 1800 unearned trophies.
Die 85% completion is ruimschoots gelukt, ik kan zelfs een nieuwe game starten zonder dat ik er nog onder kom. Die 1800 unearned trophies zal nog een vakantieuitdaging worden... Doordat ik dit jaar Saints Row 3 en Doom 3 BFG ben gestart voor de online trophies, heb ik daarmee alleen al zo'n 130 unearned trophies erbij in mijn lijst :silly:

@Sanity: Zwijgen is toestemmen, je dochter heeft je dus geholpen! :P
Image