@kolm, alhoewel ik het best gezellig vind, begrijp ik je wel. Die drukte hoeft van mij ook niet zo... al hebben we die sowieso wel vanwege de kinderen...
Ik had er in ieder geval best wel wat voor over gehad om simpelweg 2 daagjes te kunnen gamen
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
8372goh, dat kan ook, als ie er één heeft...Kolm wrote:Fijne feesten allemaal!
+++ Zelf vooral rustig thuis gebleven en lekker gegeten! Al die drukte hoeft voor mij zo niet
The real hero of Christmas:Gamefreak wrote:de afwas van datzelfde diner ook doen zal je bedoelen ....
8373Kwestie feestdagen drukte enzo. Wij zijn ook gewoon lekker onder ons tweetjes thuis gebleven. De (stief) dochter was bij papa en mijn vrouw moest werken tot 17u op 24 december. Al die dagen zijn verplichte nummers. Elk jaar dezelfde stress voor welke cadeaus te geven aan wie, wat te eten... En dan een week later opnieuw dezelfde zever. Ik kan best wel genieten om gezellig samen te zijn met familie en vrienden maar het is zo opgeklopte boel met die dagen. Ik geniet meer van zo'n momenten tijdens het jaar ipv hypocriet te doen op 2 dagen in gans het jaar en de rest niets meer van elkaar horen.
8374+1 die feestdagen zijn inderdaad nutteloos enkel feit dak nie moe werken is er goed aan.NTGSruler wrote:Kwestie feestdagen drukte enzo. Wij zijn ook gewoon lekker onder ons tweetjes thuis gebleven. De (stief) dochter was bij papa en mijn vrouw moest werken tot 17u op 24 december. Al die dagen zijn verplichte nummers. Elk jaar dezelfde stress voor welke cadeaus te geven aan wie, wat te eten... En dan een week later opnieuw dezelfde zever. Ik kan best wel genieten om gezellig samen te zijn met familie en vrienden maar het is zo opgeklopte boel met die dagen. Ik geniet meer van zo'n momenten tijdens het jaar ipv hypocriet te doen op 2 dagen in gans het jaar en de rest niets meer van elkaar horen.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
8375+++ 4 dagen vrij
+++ Dus tijd om te gamen
+++ Vriendin is eindelijk genezen
+++ Dus tijd om te gamen
+++ Vriendin is eindelijk genezen
8376+2 EN we kunnen ons een goed volsteken hé Sooi !!fsterchele23 wrote:+1 die feestdagen zijn inderdaad nutteloos enkel feit dak nie moe werken is er goed aan.NTGSruler wrote:Kwestie feestdagen drukte enzo. Wij zijn ook gewoon lekker onder ons tweetjes thuis gebleven. De (stief) dochter was bij papa en mijn vrouw moest werken tot 17u op 24 december. Al die dagen zijn verplichte nummers. Elk jaar dezelfde stress voor welke cadeaus te geven aan wie, wat te eten... En dan een week later opnieuw dezelfde zever. Ik kan best wel genieten om gezellig samen te zijn met familie en vrienden maar het is zo opgeklopte boel met die dagen. Ik geniet meer van zo'n momenten tijdens het jaar ipv hypocriet te doen op 2 dagen in gans het jaar en de rest niets meer van elkaar horen.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
8377Zolang je niemand anders "vol" steekt is alles goed é Gamezot!!Gamefreak wrote:
+2 EN we kunnen ons een goed volsteken hé Sooi !!
8378+++ Geslaagde garnalenvulling voor de hapjes, wel een uur bezig geweest met de garnalen
+/- De kat die heel, heel veel interesse had in de garnalen, liep zelfs op de tafel als ik even niet keek (doet hij anders nooit)
---Vuurwerk vanavond, ga gewoon naar het lokale vuurwerk en steek zelf niets af. Zo veel stress voor de dieren en zo gevaarlijk...
+/- De kat die heel, heel veel interesse had in de garnalen, liep zelfs op de tafel als ik even niet keek (doet hij anders nooit)
---Vuurwerk vanavond, ga gewoon naar het lokale vuurwerk en steek zelf niets af. Zo veel stress voor de dieren en zo gevaarlijk...
8381Leuk dat die zo samenvalt...Sanity penguin wrote:Post #70.000!
Gelukkig Nieuwjaar allemaal
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Veel (game)plezier en gezondheid gewenst iedereen!
8382Gelukkig nieuwjaar iedereen
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
8385NTGSruler wrote:Zolang je niemand anders "vol" steekt is alles goed é Gamezot!!Gamefreak wrote:
+2 EN we kunnen ons een goed volsteken hé Sooi !!