Re: Je laatste aankoop (geen games)
1546Ik heb gister ook een smart watch gekocht maar dan de Gear S3 Frontier:

Dat is het iets duurdere broertje van die dat ik gekocht hebMarty wrote:Ik heb gister ook een smart watch gekocht maar dan de Gear S3 Frontier:
Dat is een mooie prijs. Op Amazon vroegen ze net hetzelfde, maar ik wist niet of ik 40 euro wou opleggen voor dit model.Marty wrote:Alleen de mijne is niet waterdicht, maar ik zwem toch niet![]()
Heb hem bij bol gekocht voor €179
Alleen de batterij duur is wat minder vind ik. Ze geven 3 a 4 dagen aan en ik redde net 1,5 dag. Gisteravond stond ie nog op 21% en vannochtend was ie leeg. Was wel mijn slaapritme aan het bijhouden. Dus blijkbaar vergt dat aardig wat batterijen. Maar dat komt denk ik omdat ie alles meteen naar de telefoon door geeft. Misschien die optie maar eens uitzetten

kan het nog ergens buiten Amazon ??dividedx11 wrote:Comic van Life is Strange die eind april uitkomt gepreordered
Ik heb hem op Amazon DE besteld, ze hebben hem ook op Archonia maar daar is ie ietsje duurder.Gamefreak wrote:kan het nog ergens buiten Amazon ??dividedx11 wrote:Comic van Life is Strange die eind april uitkomt gepreordered

Klopt, ik gebruik ook de app van mijn TV om Netflix of youtube te kijken (4K woehoe). MAAR niet alles is mogelijk om te streamen zoals programma's van één en VTM en daarvoor gebruik ik dan wel weer een chromecast.ShAmPi wrote:Ik heb gewoon een goede tv
Heb ik geen chromecast nodig.
toch welgamerke1992 wrote:Klopt, ik gebruik ook de app van mijn TV om Netflix of youtube te kijken (4K woehoe). MAAR niet alles is mogelijk om te streamen zoals programma's van één en VTM en daarvoor gebruik ik dan wel weer een chromecast.ShAmPi wrote:Ik heb gewoon een goede tv

Ja dat is waar, zo heb ik het ook al eens gedaan. Maar ik verkies streamen via mijn Smartphone. Dan hoef ik geen laptop op te zettenShAmPi wrote:toch welgamerke1992 wrote:Klopt, ik gebruik ook de app van mijn TV om Netflix of youtube te kijken (4K woehoe). MAAR niet alles is mogelijk om te streamen zoals programma's van één en VTM en daarvoor gebruik ik dan wel weer een chromecast.ShAmPi wrote:Ik heb gewoon een goede tv
Zolang je google chrome gebruikt.
Wat op de app staat staat ook gewoon op hun website hoor.
of je gaat op inet met je tvgamerke1992 wrote:Ja dat is waar, zo heb ik het ook al eens gedaan. Maar ik verkies streamen via mijn Smartphone. Dan hoef ik geen laptop op te zettenShAmPi wrote:toch welgamerke1992 wrote:Klopt, ik gebruik ook de app van mijn TV om Netflix of youtube te kijken (4K woehoe). MAAR niet alles is mogelijk om te streamen zoals programma's van één en VTM en daarvoor gebruik ik dan wel weer een chromecast.ShAmPi wrote:Ik heb gewoon een goede tv
Zolang je google chrome gebruikt.
Wat op de app staat staat ook gewoon op hun website hoor.