Bijna Pasen?W.O.L.F. wrote: Nieuwe rage: de toekomst voorspellen aan de hand van bierschuimrestjes
Wie interpreteert het konijn?
Nee, toch niet, dan had het z'n neef moeten zijn.
Bijna Pasen?W.O.L.F. wrote: Nieuwe rage: de toekomst voorspellen aan de hand van bierschuimrestjes
Wie interpreteert het konijn?
Hmm, ik zal dan ook maar eens uitkijken voor de speciale Duvel. Zal wel te vinden zijn in de supermarkten, neem ik aan.gamerke1992 wrote:De duvel tripel hop was wel lekker. Heel fris met een duidelijke citroensmaak in de achtergrond.
De la trappe tripel moet ik ook eens uitproberen, ik zet het op mijn lijstje
Hmm, nog nooit gedronken eigenlijk. Ik heb zelfs geen idee uit wat het bestaat/hoe het zou smakenLeen wrote:Gin Tonic! Het is een hype, ik weet het. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder lekker. Ik heb Gin Tonic pas dit jaar voor het eerst gedronken (met dank aan de hype, dus), en ik durf ze nu thuis ook nog wel eens klaar te maken. (Waarschuwing: schandalig duur op café of restaurant!)
Dat vind ik ook wel eens lekker, zolang het niet te bitter is Er zijn ook heel veel varianten op, maar ik heb enkel nog maar de basic gin tonic gedronken.Leen wrote:Gin Tonic! Het is een hype, ik weet het. Maar dat maakt het natuurlijk niet minder lekker. Ik heb Gin Tonic pas dit jaar voor het eerst gedronken (met dank aan de hype, dus), en ik durf ze nu thuis ook nog wel eens klaar te maken. (Waarschuwing: schandalig duur op café of restaurant!)
Het helpt natuurlijk als je ze cadeau krijgt ehmet0t0 wrote:gamerke1992 wrote:De La Trappe tripel is heel lekker, maar doorgaans zijn die trappisten ook wel iets duurder. Ach ja, als het goed smaakt...
La Chouffe is inderdaad eentje dat altijd kan smakenThe Wastelander wrote:Talking about bier, niet zoveel nieuw bier gedronken de laatste tijd. Voornamelijk gebleven bij mijn favoriet namelijk La Chouffe. Maar binnenkort nog eens wat bieren uitproberen denk ik!
Misschien moet ge is ne keer ne press x to revive bier avond organiseren ofzo?
Bieravond moet dan in België zijn obviouslymet0t0 wrote:La Chouffe is inderdaad eentje dat altijd kan smakenThe Wastelander wrote:Talking about bier, niet zoveel nieuw bier gedronken de laatste tijd. Voornamelijk gebleven bij mijn favoriet namelijk La Chouffe. Maar binnenkort nog eens wat bieren uitproberen denk ik!
Misschien moet ge is ne keer ne press x to revive bier avond organiseren ofzo?
En oeioei, een bieravond met mensen uit België en Nederland, dat zou nogal wat verplaatsing zijn
Wel ja, de verplaatsing ernaartoe is op zich geen probleem, het is het deftig teruggeraken dat mogelijks een probleem zou vormen
RoyVdW wrote:Oftewel Heineken inderdaad. Wie regelt het?