Re: Wat speel je op dit moment?

1803
Kolm wrote:Poging zoveel voor de laatse 3 online grind trophies in Medal of Honor Warfighter :silly:

Toch weer een sniper afgewerkt en met de sniper class heb ik ook de eerste 'tour' afgewerkt.
Vind je hier nog volk voor? Kan mij niet meer herinneren als je de game op release had gekocht? Bij mij is die allang weer de deur uit, maar al de kills met de verschillende wapens heb ik gedaan gewoon door online te spelen. Denk dat dit nu wel wat moeilijker is? Jammer dat de online snel leeg was..
Image

1804
NTGSruler wrote:Vind je hier nog volk voor? Kan mij niet meer herinneren als je de game op release had gekocht? Bij mij is die allang weer de deur uit, maar al de kills met de verschillende wapens heb ik gedaan gewoon door online te spelen. Denk dat dit nu wel wat moeilijker is? Jammer dat de online snel leeg was..
Er zijn meestal wel 2 servers waar 10-20 mensen op zitten. Probleem is meer dat ik echt superslecht ben, zeker met sniper. Daarnaast zijn er van die spelers vaak een deel van een clan ofzo die niks anders gedaan hebben de afgelopen jaren. Zo heb ik gisteren na 5min een combat mission game verlaten. Ze hadden ons vast zitten in de spawn plek. Soms was het gewoon spawn dood en anders was het spawn, loop 2 meter, dood... En ik had niet zoveel zin om dat uit te zitten tot ze genoeg kills hadden om de wedstrijd te winnen, zij moesten defenden. Voor 18 kills met die sniper heb ik wel een groot deel van de avond nodig gehad, maar dat ligt meer aan mijn onvermogen om te mikken met dat ding. Na release had dit waarschijnlijk makkelijker geweest omdat het niveau van spelers wat meer verdeeld is. Het is nu een beetje zoals met Resistance 2 op het einde: Je had daar mensen met 200.000 kills rondlopen en jij probeert aan je 10.000 te geraken en hoopt vooral dat je zo weinig mogelijk van dat soort mensen tegenkomt en gewoon redelijk kan spelen.

Uiteindelijk hoef ik 'maar' een 50-tal wapens te doen en dan heb ik waarschijnlijk al redelijk de hoeveelheid xp om alle soldiers en wapens te unlocken. De echt lastige dingen die skill based zijn, zoals die apache helikopter, die heb ik al. Dat soort dingen lukt mij enkel samen met wat mensen, mijn online skills zijn daar echt niet goed genoeg voor! Het is dus eigenlijk meer een kwestie van geduld hebben om dit uit te zitten.

Als je mijn trage voortgang wilt volgen: http://battlelog.battlefield.com/mohw/s ... 98612/ps3/
Image

1805
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:Spyro 2, resident evil 2 en aant twijfelen om toch al te beginnen aan kingdom hearts 3.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
drukke tijden Swa !
Ik ben altijd druk bezig me gamen xd. Zet et gewoon nie altijd neer hier.

Image

1807
Als je aan de kant van de clan(s) spawnt, dan gaat het inderdaad wel beter.
Al is het dan bij mij in het geval van de sniper, wel erg vaak een kill steal die ik doe :shh:
Niet bewust, maar gewoon omdat ik de headshots nogal vaak mis en de laatste sniper 60HP van de 100 eraf haalt...

Ik denk dat ik eerst de tours trophy ga doen. Ik heb begrepen dat je daar wel heel goed moet opletten dat je de tour 'complete' met xp van tijdens de wedstrijd en niet met xp die je van aparte awards krijgt. Anders kan die trophy glitchen en moet je opnieuw de tour doen :dizzy:
Image

1811
Nog steeds MOH Warfighter, ik probeer elke dag 1 wapen te doen en ik merk dat het met de assault-achtige wapens een heel stuk beter gaat. Waar ik voor 1 sniper echt de hele avond bezig was, heb ik nu in 1-2u vaak 1-2 wapens klaar. Ook regelmatig 10+ kills in een game, zelfs als ik tegen 'de elite' speel en team deathmatch speel. Meestal gaat sector control en combat mission wat beter omdat je beter een idee hebt waar de vijand vandaan kan komen. Op dit moment 23 van de 72 wapens helemaal klaar en 1 bijna.

Daarnaast ook begonnen met Dragon Quest Heroes 2. Deze was het plan om te proberen er platinum 200 van te maken en dat kan natuurlijk alleen door de game te starten en effectief te spelen! Uiteindelijk komt het in deze game vooral neer op zoveel mogelijk beestjes meppen :P
Image

1813
Kingdom Hearts 3 : zaterdag verhaal uitgespeeld en ga me af en toe eens bezig houden me collectibles nemen en overige trophies. Hopelijk lukken de challenges me

Resident evil 2 : Leon playthrough begonnen en proberen om die tegen vrijdag af te hebben

Ride 3 : de racegame waar ik me tussendoor me bezighoud

Fifa 19 : spelercarriere gestart omdat carrière met Dortmund me veel te saai is wegens te makkelijk. Zit nu als speler bij ad alcorcon en dat is een madrileense ploeg in de Spaanse tweede klasse.

Image