Re: MediEvil

6
met0t0 wrote:Ziet er heel mooi uit en net als de recente vernieuwing van Spyro is dit ook wel iets waar ik naar uitkijk :)
maar dit is wel een remake en Spyro is een remaster ! Dat is een verschil... denk ik.

7
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Ziet er heel mooi uit en net als de recente vernieuwing van Spyro is dit ook wel iets waar ik naar uitkijk :)
maar dit is wel een remake en Spyro is een remaster ! Dat is een verschil... denk ik.
Is spyro ook geen remake?

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

9
Ik vind het in beide games toch wel heel mooi gedaan. Nu ja, toch al voor wat we nog maar van deze gezien hebben.
Remakes van dit soort games vind ik vaak wel de moeite omdat het zorgt voor de nostalgische gameplay, maar toch veel toevoegt in hedendaagse graphics enz. Nu ziet het eruit zoals het in mijn verbeelding is blijven hangen als ik aan de games terugdenk :)

12
Sanity penguin wrote:Nooit gespeeld eigenlijk maar ik moest wel direct aan jou denken toen ik hoorde GameFreak! :jip:
schaam je !! cultuurbarbaar !!

@Sooi, ik dacht dat Spyro een remaster was, net zoals Crash, misschien ben ik mis...

14
Gamefreak wrote:het duurt lang voor de releasedatum volgt. Ook bij Game Mania kan je nog steeds geen pre-order plaatsen....
Waarom pre-orderen? Het is echt niet zo dat de game op de release overal uitverkocht zal zijn. Ik zou eerst afwachten of de game een beetje fatsoenlijk is afgewerkt. Het tegenwoordig teveel day-one patches, bugs die in de game blijven zitten en andere ongein.
Image

15
billie91 wrote:
Gamefreak wrote:het duurt lang voor de releasedatum volgt. Ook bij Game Mania kan je nog steeds geen pre-order plaatsen....
Waarom pre-orderen? Het is echt niet zo dat de game op de release overal uitverkocht zal zijn. Ik zou eerst afwachten of de game een beetje fatsoenlijk is afgewerkt. Het tegenwoordig teveel day-one patches, bugs die in de game blijven zitten en andere ongein.
Pffrt ik pre-order die stante pede.
Enkel en alleen omdat het Sir Daniel Fortesque is :D

MediEvil is zoals seks!
Zelfs slecht is het nog goed.
Image