Re: Wat speel je op dit moment?

1822
paveman wrote:Mass Effect Andromeda: stukken beter dan de reviews doen vermoeden wat mij betreft (al zijn er nog wel wat technische issues blijven hangen)
Ik vond andromeda ook een vrij plezante game om te spelen ma idd wel paar foutjes hier en daar xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

1826
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:The Order 1886 gaat goed vooruit, zal vanavond wel uitgespeeld zijn. Leuke game, al is het soms meer een film.
jep maar toch een zeer aangename game, ik snapte de kritiek niet zo goed destijds....
De game mocht gewoon nooit verkocht worden aan de volle pot. Dat was eigenlijk het enigste probleem.

Zelf begonnen met ac odyssey ep 3 van de dlc en lego dc villains en dlc van ride 3

Image

1827
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:The Order 1886 gaat goed vooruit, zal vanavond wel uitgespeeld zijn. Leuke game, al is het soms meer een film.
jep maar toch een zeer aangename game, ik snapte de kritiek niet zo goed destijds....
De game mocht gewoon nooit verkocht worden aan de volle pot. Dat was eigenlijk het enigste probleem.
Daar kan ik u wel in volgen, al heb ik geen probleem met de prijs, 'k heb hem heel goedkoop van onze Divided overgekocht :)

1828
met0t0 wrote:
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
Daar kan ik u wel in volgen, al heb ik geen probleem met de prijs, 'k heb hem heel goedkoop van onze Divided overgekocht :)
Versta me nie verkeerd alleszins want ik vond de game ook wel prachtig :-) gewoon de reden dat zo is afgekraakt is int algemeen.

Image

1829
Laatste deel DLC van FF XV. Wat ik ervan lees zal het nog wel even grinden worden om op 100% te komen (ik zit op lvl 85, voor een aantal bosses wordt er toch wel vrij dringend geadviseerd minimaal lvl 99 te zijn)
Dus voor de afwisseling ben ik van plan Mass Effect 3 (nu ik toch weer helemaal in ME zit) door te spelen voor DLC (ik blijk geen savegames meer te hebben om op door te gaan) en
Kingdom Hearts 2 verder af te ronden (geen idee waarom ik dat toen heb laten liggen)
Image

1830
Division 2 veel aan het spelen voor de moment maar in men eigen game graak ik nergens aangezien ik meer in andere hun game zit xd.

Fe : ontspannend tussendoortje al is de platforming op stuk dak nu zit beetje aaargh xd

F1 2018 terug opgepakt en begonnen met carrière deftig en er ook al pak trophies gepakt vant weekend xd. Vnv gp van Spanje rijden.

Fifa 19 : in spelerscarriere eindelijk een uitdaging gevonden bij Valencia. Men eerste seizoen me alcorcon beetje kapot gespeeld me 60 doelpunten en 22 assists in stuk of 55 matchen.

Image