Re: Pronken met je Platinums

2511
paveman wrote:
met0t0 wrote:Assassin's Creed Syndicate

Image
Nice! Congrats met nog eens een plat halen! Vond je m de moeite waard?
Ik vond hem zeker de moeite waard. Het overkoepelende verhaal is wat mager, maar Londen is zo mooi gemaakt en de gameplay is ook echt goed. Dus ik vond het heel leuk :)

2513
met0t0 wrote:
paveman wrote:
met0t0 wrote:Assassin's Creed Syndicate

Image
Nice! Congrats met nog eens een plat halen! Vond je m de moeite waard?
Ik vond hem zeker de moeite waard. Het overkoepelende verhaal is wat mager, maar Londen is zo mooi gemaakt en de gameplay is ook echt goed. Dus ik vond het heel leuk :)
Goed om te horen! Ik mag er ook nog es aan beginnen! :D
Image

2518
Sanity penguin wrote:
Image

FIFA19
Lang voor moeten zwoegen maar ik ben er tevreden mee :D was ook al even geleden dat ik nog een plat gehaald heb.
Zotjes. Ik ziet nie zitten omdak et beetje heb verkloot in fifa ultimate en die basketbalring trophy is er ook beetje over xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

2519
Die ring was idd vervelend en meer geluk dan iets anders.

FUT heeft bij mij het langste geduurd op in divisie 4 te raken. Maar EA heeft nu een aanpassing van hun rivals systeem doorgevoerd waardoor de competitie eerlijker verloopt en je minder wordt uitgespeeld tegen bv. Een ploeg vol icons :D
Mede daardoor nu de trophy behaald.
Image

2520
Sanity penguin wrote:Die ring was idd vervelend en meer geluk dan iets anders.

FUT heeft bij mij het langste geduurd op in divisie 4 te raken. Maar EA heeft nu een aanpassing van hun rivals systeem doorgevoerd waardoor de competitie eerlijker verloopt en je minder wordt uitgespeeld tegen bv. Een ploeg vol icons :D
Mede daardoor nu de trophy behaald.
Welja tis da dak verkloot in. Veel te vroeg online begonnen en men kwalificatiematchen verloren en daarom maar in divisie 7 terecht gekomen en ik ben Fifa online heel rap moe :-P tis mij de frustratie nie waard

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image