Deze stond al een heel lange tijd op mijn verlanglijstje! Het gaat dus over een zwarte jongeman genaamd Chris. Hij is al een 5 maanden samen met zijn blanke vriendinnetje Rose. Zij vindt dat het tijd is dat Chris eens de familie ontmoet. Eenmaal aan het familiehuis blijken er een aantal dingen niet te kloppen. Zo heeft het gezin enkel zwarte butlers. Deze butlers gedragen zich dan ook nog eens heel raar. De familie zelf is ook al niet beter te noemen... Ze doen net alsof ze helemaal niks verkeerd willen zeggen tegen Chris. En zo blijft het vreemder en vreemder worden...
Ik wil verder niks te veel meer vertellen over de film. Het draait echt rond de verschillende plottwists in de film. Ik had net het gevoel alsof ik naar Carrie zat te kijken. Je hebt constant het gevoel dat er iets groots staat te gebeuren. Naar het einde toe werd het dan ook heel spannend en had ik echt een zenuwachtig gevoel
Qua horror vond ik het heel goed meevallen. Verwacht geen jumpscares e.d. maar wel zoals eerder vermeld een constant onbehagelijk gevoel. Ook de acteurs vond ik geweldig. Daniel Kaluuya is dan ook een zeer goeie acteur vind ik.
Conclusie: zeker de moeite waart om hem eens te bekijken dus!