Re: Trophy Leaderboards III

169
De huidige versie is gebaseerd op een telling van 6 april 2019.

Was de maand maart van 2019 een maand van filosofische bezinning? Of gewoon van luiigheid? Misschien liep elke gamer aan tegen een ontwikkelfout in het gespeelde spel en bleef daardoor hangen in een onafgemaakte game? Zoals schrijver dezes 18 bijzondere wapens dient te vinden die random gegenereerd worden. Hierbij kan het random getal elk geheel getal worden van 1 tot en met 17?
Hoe dan ook, deze afgelopen maand was er een van ledigheid en geheelonthouding. Dit gold overigens niet voor de carnavalsvierders onder ons. Zij het op een geheel ander gebied. Zij hadden meer last van onduidelijkheid in het kiezen van de doelen omdat beide beeldschermen telkens door elkaar heen liepen en slechts een enkele keer een geheel vormden. Totale ontnuchtering viel hen daarbij ten deel.
Om terug te keren op onze filosofische bezinning: alcohol en gamen gaan niet samen net als met verkeer. Verkeer en gamen gaan niet goed samen evenals alcohol en verkeer. Tenzij natuurlijk seksueel verkeer wordt bedoelt. (Hier een d-t fout om te laten zien dat ik ze ook maak.)
;)

Korte samenvatting:
De tijdspanne was ook nu weer grofweg een maand, mag het 'n ietsje meer zijn mevrouw?
Bovenstaande echter moge duidelijk maken waarom deze maand maart er een was van weinig vorderingen.
Het schoot me net te binnen, wellicht hielden sommige gamers een verlengde winterslaap terwijl anderen genoten van de zomer die dit jaar in maart viel.

De oogst valt derhalve behoorlijk tegen! Gezamenlijk zijn we 4 levels gestegen en hebben we slechts 9 platinums behaald.
- 4 mensen zijn elk een level gestegen, tw: Fsterchele23, RoyVdW, Sanity penguin en ons aller Sora.
- zeven mensen hebben een of meer platinums gehaald. Koploper van de maand is dit keer Roy met 3 platinums.
Verder hebben hun best gedaan: Billie, Fsterchele, Met0t0, NTGSruler, Paveman en Sanity vonden elk 1 platinum tijdens deze lauwe maand.
Gefeliciteerd beste platinummers!
Billie als noorderling wars van alle carnavaleske beslommeringen, is de man die de meeste plaatsen in de lijsten gestegen is.

Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
Billie is over Divided heen gesprongen en stijgt een plaatsje. Divided doet een stapje terug.

Platinums:
Meerdere ex aequo gevalletjes. Fsterchele en Sanity doen elk een stapje naar boven en hebben nu beiden net zoveel platinums als Hybris, 82. Gamerke en Stany hebben beiden 36 platinums.
Opvallend dat onze topscorers Marty en Kolm doelpuntloos blijven.

Completion:
In de volgorde verandert hier niets.

Rarity:
Kolm bereidt zich nog steeds voor op platinum 200. Ik vermoed dat dit nog wel even zo zal blijven.
Billie is hier de enige die een plaatsje stijgt ten koste van Fsterchele.

Zo, die onzin is ook weer neergepend. Veel plezier met lezen en slaap nog maar even door!

Tot volgende keer!
Grtz, Sora
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

170
Nice samenvatting. Qua plats ben ik dees maand gewoon bezig geweest me 3 ineens waarvan 2 lange plats xd vandaar dat beetje weinig is deze keer. Ik ben nu wel goed gevorderd in f1 2018 en division 2. Daarnaast ook nog geen waarbij ik enkel de collectables nog moet doen en in de paasconge ga ik proberen om kingdom hearts 3 af te werken (met nadruk op proberen).

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

171
Ik heb ook datzelfde probleem met 18 wapens waar er in mijn geval enkel 1 tem 14 en 19 tem 36 van wilt droppen... :q:

Tot die tijd hoogstens wat afleiding in andere games, maar geen platinum trophies, ik ben nu te dichtbij om nog te stoppen :(
Image

172
Weer een hele mooie samenvatting Sora :cool: En ja, de carnaval gekte gaat mij in het Noorden helemaal voorbij. Is ook weer een voordeel geweest, want kon weer wat stijgen in de ranglijsten. Ik wil nu mijn completion verder laten stijgen door mijn backlog te verkleinen, wat dus ook inhoud dat ik nog wat oudere games die ik maar de helft heb gespeeld weer ga oppakken.
Image

173
Haha! Prachtig verhaal weer Sora!!
Voor mij is 1 plat zo'n beetje gemiddeld per maand, dus eigenlijk doe ik gewoon heel erg mijn best :lol:
Dat MGS V niet de kortste plat is en ik vanwege The Phantom Pain Ground Zeroes nog 'even' 100% heb gespeeld, wil dan niet helpen :D. Maar zoals NTGSRuler eerder al terecht opmerkte zitten er wel meer lange plats in mijn verzameling van digitale pronkwaar, dat het eerste argument eigenlijk niet eens mag tellen, haha!
Image

174
Bij mij heeft het werk en sport het overgenomen. S'avonds kom ik niet meer toe aan gamen. En in het weekend is er weinig zin. Komt doordat ik wat gefocused ben om de completion wat te verhogen maar het lukt niet zo goed voorlopig :? ( waar is de rolleyes emoticon eigenlijk??)
Mss dat het wat betert. Komende weken zijn er wat lange weekends gepland.

Fantastische update alweer. Dit maakt mijn dag weer goed!

@ Paveman: mss moet ik nu eindelijk eens volharden en MGS V vervolledigen.
Image

175
Thanx voor het opbouwende commentaar allemaal. :hug:

Naar een geschikte rolleyes emoticon zullen we eens uitkijken. Als je er een vindt mag je die ook aanleveren! :D
Image

176
NTGSruler wrote:Bij mij heeft het werk en sport het overgenomen. S'avonds kom ik niet meer toe aan gamen. En in het weekend is er weinig zin. Komt doordat ik wat gefocused ben om de completion wat te verhogen maar het lukt niet zo goed voorlopig :? ( waar is de rolleyes emoticon eigenlijk??)
Mss dat het wat betert. Komende weken zijn er wat lange weekends gepland.

Fantastische update alweer. Dit maakt mijn dag weer goed!

@ Paveman: mss moet ik nu eindelijk eens volharden en MGS V vervolledigen.
Yes!! Ik zeg: ga ervoor!! :D Nu ik er een beetje in zit ben ik de game wel heel erg gaan waarderen: topgame!

Maar misschien beter om de focus op completion verhogen los te laten en simpelweg genieten van leuke games?! Dat is toch eigenlijk maar het enige dat écht telt?
Image

178
Ha, volgens mij lezen ze bij Square Enix dit topic ook. Ze hebben de fout met de random getallen gefixed. Vandaag haalde ik mijn 18e Über wapen binnen. Hurray! :jip: :jip: :jip:
Image