Heeft met0t0 dan last van paparazzi?Gamefreak wrote:@BG, ik had het eerder over het euh ongedierte dat er woont, en dan bedoel ik niet bepaalde politiekers
Re: PS Vita
77klopt, het is namelijk een riool-beroep héBozeGozerXrd wrote:Heeft met0t0 dan last van paparazzi?Gamefreak wrote:@BG, ik had het eerder over het euh ongedierte dat er woont, en dan bedoel ik niet bepaalde politiekers
78Is dat niet wat te hoog gegrepen voor paparazzi?Gamefreak wrote:klopt, het is namelijk een riool-beroep héBozeGozerXrd wrote:Heeft met0t0 dan last van paparazzi?Gamefreak wrote:@BG, ik had het eerder over het euh ongedierte dat er woont, en dan bedoel ik niet bepaalde politiekers
80Voila counterspy op alle moeilijkheidsniveaus uitgespeeld Nu is little big planet marvel super hero edition aan de beurt
81wat vond je van counterspy ?gamerke1992 wrote:Voila counterspy op alle moeilijkheidsniveaus uitgespeeld Nu is little big planet marvel super hero edition aan de beurt
82Ik heb een review geschreven voor op de blog. Dus die kan er elk moment opkomen. Maar kort samen gevat vind ik het echt een aanrader.Gamefreak wrote:wat vond je van counterspy ?gamerke1992 wrote:Voila counterspy op alle moeilijkheidsniveaus uitgespeeld Nu is little big planet marvel super hero edition aan de beurt
Edit: here you go http://www.pressxtorevive.com/?p=548
83Was dat geen moeilijke trophy?gamerke1992 wrote:Voila counterspy op alle moeilijkheidsniveaus uitgespeeld Nu is little big planet marvel super hero edition aan de beurt
84Neen niet zo. Je gaat gewoon sneller dood en wordt sneller opgemerkt.dividedx11 wrote:Was dat geen moeilijke trophy?gamerke1992 wrote:Voila counterspy op alle moeilijkheidsniveaus uitgespeeld Nu is little big planet marvel super hero edition aan de beurt
85Omdat hij 3% RARE isgamerke1992 wrote:Neen niet zo. Je gaat gewoon sneller dood en wordt sneller opgemerkt.dividedx11 wrote:Was dat geen moeilijke trophy?gamerke1992 wrote:Voila counterspy op alle moeilijkheidsniveaus uitgespeeld Nu is little big planet marvel super hero edition aan de beurt
87@gamerke: nice dat je Counterspy 3x hebt uitgespeeld! Laat hier maar eens iets weten hoe Oddworld Stranger's Wrath is. Heb die ook nog staan.
88Heb je die ook tijdens de sale gekocht? Ik zal iets laten weten. Maar ik ga denk ik eerst nog wel een tijdje little big planet speel, fantastische game.NTGSruler wrote:@gamerke: nice dat je Counterspy 3x hebt uitgespeeld! Laat hier maar eens iets weten hoe Oddworld Stranger's Wrath is. Heb die ook nog staan.
89Oddworld is fantastisch.
al is het maar omdat ik de ps1 versie kapot gespeeld heb. Hehe
90Het is niet die oddworld Deze oddworld is een first person shooter Maar wel in het oddworld universum zoals bij abe.ShAmPi wrote:Oddworld is fantastisch.