Vind de regels maar vreemd. Onbeperkt veranderen naar oude namen is gratis, maar niet te vergeten dat reeds gebruikte id's wereldwijd onbeschikbaar zijn. Wrm dan veranderen in de eerste plek? Ooit geraakt het dan toch uitgeput of moet je een nietszeggende lange nummer nemen bv. Dit wordt een warboel net zoals die echte identiteit naamsveranderingen. Alles is dus te koop. Het zou 10 keer duurder moeten zijn dan €5. Daarbij is 50% korting geven aan PS+ leden nog maar eens een verkooptruc. Die games die niet compatibel zijn of problemen kunnen geven van voor 1/4 is ook zo maar iets louche. Er zouden dus problemen kunnen optreden. Zouden, kunnen. Dat is gwn een amateuristische uitleg om hun onkunde goed te praten moest dat eventueel nodig zijn als dergelijke situatie zich voordoet. Ik ga niet wijzigen mensen moeten maar leren nadenken alvorens iets te doen men wist op voorhand dat die naam permanent was op dat account. Ik wist toen ik een bengel was van 10 dat ik die naam op mijn 25ste nog zou hebben moest ik dan nog gamen
Lachwekkend, maar oké het is een mooie geste voor mensen die rondlopen met 'dikketetEcup95' of 'grotelummel35cm1998'