Re: PlayStation 4

526
Marty wrote:Als je je psn id verandert heb je de optie om je oude naam er 30 dagen bij te laten staan. De oude psn id's blijven (altijd) van jou. Je kunt gratis terug naar je oude naam.
Dat klopt, maar dan moet die persoon die optie aanzetten en dan moet je het nog binnen 30 dagen zien... Het is niet dat ik elke dag door mijn lijst ga om te kijken of er iemand zijn naam heeft gewisseld :think:
Image

Re: PlayStation 4

530
Gamefreak wrote:
Kolm wrote:Bij mij zijn er al 4 veranderd... Slechts eentje heeft de optie van zijn oude username aangezet en bij eentje denk ik mss wel te weten wie het is :think:
ik wellicht !
Nope... Jij bent nummer 5...
Image

Re: PlayStation 4

532
NTGSruler wrote:Er is al iemand in mijn lijst veranderd naar Chappie en weet begot niet wie het is :lol:
It aint me! :)

Stuurt die kerel een bericht da chappie een merk is van hondenbrokken en mss heeft ie er al spijt van :D
Image

Re: PlayStation 4

539
Het zou kunnen dat FF8 japans en engelse voice over krijgt en een physical release:
Widely beloved, FINAL FANTASY VIII casts unlikely heroes into a war to save the world. The military nation of Galbadia has declared war on the Dukedom of Dollet, who are left with no choice but to hire a mercenary force for their defense. Enter SeeD and its newest member: Squall Leonhart. Together with his friends, Squall joins Rinoa Heartilly, a member of a resistance group, on an adventure that holds the fate of their world in its balance. FINAL FANTASY VIII Remastered marks the 20th Anniversary of its original release with a complete visual refresh and brings the game’s classic story to modern platforms: Steam, PlayStation 4, Xbox One, and Nintendo Switch. With fully overhauled visuals, see your favorite characters come to life like never before! FINAL FANTASY VIII Remastered is an RPG, available in English and Japanese voiceover, and is also text localized into French, Italian, German and Spanish.

Read more http://vgleaks.com/final-fantasy-viii-r ... al-format/
En blijkbaar kun je de game pre orderen bij base.com
Maar de prijs van €45 is wel aan de hoge kant :O
Image
cron