Re: Beat that Backlog! (2019)

122
Marty wrote:Ik probeer dit jaar zover mogelijk negatief te staan.
Dan kan het de komende jaren alleen maar beter worden :idea:
Ah, nu komt uw grote strategie boven :P
Wel nog een kleine waarschuwing: volgend jaar zullen er ook heel veel goede games uitkomen die ge eigenlijk wel gespeeld moet hebben :shh:

125
Kolm wrote:
Marty wrote:Uitgespeeld: Borderlands PS4 (Of mag het pas als alle dlc ook afgewerkt is?) Heb iig de vault boss verslagen. Dus main story compleet

Marty: Gekocht in 2019: 41 | Uitgespeeld in 2019: 3 | Totale score: -38
Dat bepaal je zelf :p

Als ik een game start die op dat moment al DLC heeft, dan zie ik hem voor mij pas als uitgespeeld als de DLC ook klaar is. Echter zijn er ook games die op het moment dat ik hem start en platinum haal, nog geen DLC hebben. Dan zie ik ze als uitgespeeld op dat moment en tel ik het zo in de backlog. Later krijgen ze dan DLC die ooit ook nog wel is probeer te doen, maar dan tel ik dat niet meer in mijn backlog. Zowel het kopen als het uitspelen van DLC tel ik dan niet meer.
Maar daar is iedereen dus een beetje vrij in... :p
Mwah, je maakt het jezelf wel wat lastig hoor. Ik zie het als het volgt: je hebt de campaign van een game uitgespeeld, dan is het plus 1. Je hebt in een game die eigenlijk niet uit te spelen is 20 uur gestoken, dan is het plus 1. DLC gewoon niet meetellen in dit geheel want die is voorbaat optioneel. Vrijheid hierin nemen is prima, maar het hele doel is toch om je backlog te verkleinen, toch, toch? :? :D
Image

128
paveman wrote:
Marty wrote:Uitgespeeld: Guacamelee 2: + 1
Marty: Gekocht in 2019: 41 | Uitgespeeld in 2019: 4 | Totale score: -37
Gaat u nog voor de platinum (Hard mode dus) mijnheer Marty?
Ben er mee bezig maar mijn ass word "hard" gekicked :O
En het platformen is moeilijker gemaakt in hard mode. En op normal mode had ik infinite pollo shot dus waren sommige platform stukken een stuk makkelijker. (vooral in de laatste dungeon) No way dat ik die unlock op hard mode :lol:
Maar het is met 4 spelers te spelen offline. Misschien gebruik ik wel 2 dummy accounts en laat ze daar staan als afleiding voor de vijanden en dan kan ik hopelijk rustig aanvallen :lol:
Image

132
billie91 wrote:Mwah, je maakt het jezelf wel wat lastig hoor. Ik zie het als het volgt: je hebt de campaign van een game uitgespeeld, dan is het plus 1. Je hebt in een game die eigenlijk niet uit te spelen is 20 uur gestoken, dan is het plus 1. DLC gewoon niet meetellen in dit geheel want die is voorbaat optioneel. Vrijheid hierin nemen is prima, maar het hele doel is toch om je backlog te verkleinen, toch, toch? :? :D
Dat klopt... maar iedereen zijn/haar ding toch? :p
Voor er trophies waren probeerde ik ook altijd al ingame 100% te halen. Tegenwoordig is dat bijgeschaafd naar 100% trophies. Vaak heb je daar geen 100% in-game voor nodig en heel soms heb je meer dan 100% of het verhaal uitspelen nodig.

En bij deze is het ook tijd voor een nieuwe update!

AC3 Remaster PS4 via season pass Odyssey gehad => -1
AC3 Liberation Remaster PS4 via season pass Odyssey gehad => -1
Assassin's Creed Freedom Cry PS3 gekocht => -1
Call of Cthulhu gekocht => -1
Conan Exiles van PSPlus gestart => -1

Dragon Quest Heroes II platinum => +1 (Deze telt zowat voor 10 :D)
Fill-a-Pix: Phil's Epic Adventure PS4 platinum => +1

Kolm: Gekocht in 2019: 39 Uitgespeeld in 2019: 4 Totale score: -35
Image

133
Wat je zegt kolm: ieder moet/mag het voor zichzelf bepalen. Ik zit aan jouw kant, al ben ik het per definitie oneens met de stelling dat die methode het jezelf lastig maken is. In mijn beleving is het juist een stuk simpeler. Ik hoef nu niet bij te houden of ik al op 20 uur zit, of zeg het maar. Als ik op 100% zit tel ik het hier mee, tenzij ik zeker weet dat ik niet voor 100% zal gaan, omdat de game me tegenvalt of wat dan ook. Ik zie niet hoe dit het mezelf 'lastig maken' is, behalve dat het misschien wat langer duurt voordat ik het hier mee tel. Maar dat is alleen maar naar voren halen van het moment van meetellen, aangezien ik normaal gesproken altijd eerst 100% haal, voordat ik overga op een andere game.
Image