Hoe was deze game? Totaal uit het oog verloren. Laatste wat ik weet is dat ze de game niet volledig gingen kunnen afwerken..Kolm wrote:
Platinum #205: The Walking Dead: The Final Season Disc
Re: Pronken met je Platinums
2582Skybound heeft het laatste seizoen volledig afgewerkt. :-)NTGSruler wrote:Hoe was deze game? Totaal uit het oog verloren. Laatste wat ik weet is dat ze de game niet volledig gingen kunnen afwerken..Kolm wrote:
Platinum #205: The Walking Dead: The Final Season Disc
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
2583Onbekend en onbemind....? Wat vond je er van?Marty wrote:Platinum 256: Seven: Enhanced Edition
2de op psnprofiles. Onbekende game
2584@ Paveman
Afgezien van de technische problemen vond ik het een prima game.
Stealth gameplay en isometrisch view is een goede combo
Maar het vele vastlopen (blauw scherm), framerate issues in druk bevolkte gebieden haalt het tempo er jammer genoeg wel uit.
Enig voordeel is dat je kunt saven waar en wanneer je maar wilt (op een paar momenten na)
Afgezien van de technische problemen vond ik het een prima game.
Stealth gameplay en isometrisch view is een goede combo
Maar het vele vastlopen (blauw scherm), framerate issues in druk bevolkte gebieden haalt het tempo er jammer genoeg wel uit.
Enig voordeel is dat je kunt saven waar en wanneer je maar wilt (op een paar momenten na)
2585Ik vond hem zelf wel de moeite waard. Enige ergernis was de gameplay als je met walkers vecht. Soms registreerden de knoppen niet goed, meestal als ik joystick in 1 richting moest houden en tegelijk een knop induwen. Waarschijnlijk omdat ik vaak de joystick al op voorhand in de goeie richting aan het houden was en de knop dan induwde op het moment dat het verscheen. Ik heb het niet over de grote swipes die je soms moet maken, echt over bv pijltje naar links + vierkantje.NTGSruler wrote:Hoe was deze game? Totaal uit het oog verloren. Laatste wat ik weet is dat ze de game niet volledig gingen kunnen afwerken..
Als je de disc koopt, dan staan 3 van de 4 episodes op de disc en de 4de kan je met de disc dan downloaden vanuit de store. Geen aparte code ofzo voor nodig dus je kan de disc prima tweedehands kopen.
2586Ah bedankt Kolm. Het laatste deel spelen om de serie te beëindigen. Wist niet dat deze afgewerkt was en ook een platinum had. Is een game die mss bij PS+ nog eens komt. De eerste 2 heb ik alvast zo gespeeld.
2587Klopt ik ben hem al maanden in het oog aan het houden op een sale die hopelijk komt net zoals bij LiS 2. Zou deze liever digitaal kopen want is niet de moeite voor een kort episodisch spel fysiek te hebben. Kost nu €25 bij Dreamland en wil dat er niet aan geven tenzij ik hem snel kan doorverkopen met weinig verlies.NTGSruler wrote:Ah bedankt Kolm. Het laatste deel spelen om de serie te beëindigen. Wist niet dat deze afgewerkt was en ook een platinum had. Is een game die mss bij PS+ nog eens komt. De eerste 2 heb ik alvast zo gespeeld.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
2588Ben van dezelfde mening Roy. Maar ik vrees dat je digitaal voorlopig nog wat meer betaalt dan 25 euro.
2589Klopt ben op de hoogte van de prijzen. Drm mss fysiek en doorverkopen is voordeliger
2592#141 Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Legend
Eindelijk!
Nadat ik ook Burnout Paradise (met grote dank aan kolm) op 100% heb gehaald, ben ik nu aan het twijfelen waar ik nu verder mee zal gaan. Een game met online trophies (om daar maar vanaf te zijn), een korte voor tussendoor (o.a. omdat ik komende week een weekje weg ben) of.... Keuzes, keuzes....
Legend
Eindelijk!
Nadat ik ook Burnout Paradise (met grote dank aan kolm) op 100% heb gehaald, ben ik nu aan het twijfelen waar ik nu verder mee zal gaan. Een game met online trophies (om daar maar vanaf te zijn), een korte voor tussendoor (o.a. omdat ik komende week een weekje weg ben) of.... Keuzes, keuzes....
2593Da's een mooie!paveman wrote:#141 Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Legend
Eindelijk!
And welcome to my world
Ik ook een soort keuzestress na het uitspelen van een game
2595@kolm: normaal gesproken heb ik vooraf al zo'n beetje gekozen. Kwestie van tijdens spelen al bedenken waar ik zin in heb .
Maar ik zou nu verder met de DLC van Burnout Paradise en daar was ik sneller mee klaar dan verwacht .
Thnx ruler! Als ik jou was zou ik toch nog maar eens doorzetten hiermee. Hoe verder je komt, hoe leuker de game wordt!
Maar ik zou nu verder met de DLC van Burnout Paradise en daar was ik sneller mee klaar dan verwacht .
Thnx ruler! Als ik jou was zou ik toch nog maar eens doorzetten hiermee. Hoe verder je komt, hoe leuker de game wordt!