Reveal trailer:
En uitleg over 3 singleplayer levels:
https://www.gamesradar.com/call-of-duty ... wsource=cl
Ben echt hyped voor deze!! Captain Price is back
Release al in Oktober!
Re: Call of Duty Modern Warfare
2Nog eventjes wat details erbij:
Captain Price wordt ingesproken door nieuwe acteur.
Crossplay voor PS4, Xbox360 en PC.
Spec Ops mode komt terug.
Wapenlevels gaan omhoog in alle drie de modes: campaign, online, spec ops.
Captain Price wordt ingesproken door nieuwe acteur.
Crossplay voor PS4, Xbox360 en PC.
Spec Ops mode komt terug.
Wapenlevels gaan omhoog in alle drie de modes: campaign, online, spec ops.
3Ook ergens gezien dat er geen seasonpass is a meer zou zijn. Klopt da?
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
4Dat had ik ook gelezenfsterchele23 wrote:Ook ergens gezien dat er geen seasonpass is a meer zou zijn. Klopt da?
5Idd. Er zou geen season pass meer zijn. In de plaats zouden er free maps komen. Dit om geen platform (Xbox, PC) te benadelen.
Enig puntje waar ik wel bezorgd om ben is dat ze alsnog micro-transacties er zullen insteken. Er zouden 3 mogelijke preorder bundels verschijnen waarbij twee er Call of Duty points bij zitten.
Enig puntje waar ik wel bezorgd om ben is dat ze alsnog micro-transacties er zullen insteken. Er zouden 3 mogelijke preorder bundels verschijnen waarbij twee er Call of Duty points bij zitten.
6Ik vind et al straf dat Activision afstapt van de seasonpass. Van microtransacties dan hopelijk enkel cosmetische stuff.NTGSruler wrote:Idd. Er zou geen season pass meer zijn. In de plaats zouden er free maps komen. Dit om geen platform (Xbox, PC) te benadelen.
7Dat hoop ik ook. Niet beginnen betalen voor wapens waarbij de gameplay volledig uit balans geraakt.
Eerlijk: ben echt hyped voor deze CoD. En eindelijk geen zombies meer normaal, maar Spec Ops. Vond ik zalig in MW2 en MW3.
Eerlijk: ben echt hyped voor deze CoD. En eindelijk geen zombies meer normaal, maar Spec Ops. Vond ik zalig in MW2 en MW3.
8Ik hoop dat de cross play enkel tussen Xbox en PS4 is. Als daar pc zou bijzitten vrees ik dat pc een voorsprong heeft .
9Het zou wel degelijk tss de drie zijn. En ik stel er mij ook vragen bij eerlijk gezegd. Hopelijk is er een optie dat je kan kiezen tss alle platforms of enkel PS4 bijvoorbeeld.
10Ik zou op een console nooit tegen PC willen spelen. Een muis is nu eenmaal veel nauwkeuriger.NTGSruler wrote:Het zou wel degelijk tss de drie zijn. En ik stel er mij ook vragen bij eerlijk gezegd. Hopelijk is er een optie dat je kan kiezen tss alle platforms of enkel PS4 bijvoorbeeld.
11De DLC komt als eerste naar PS4. Altijd een week vroeger dan de rest.
Je kunt nu de game al preorderen bij Game Mania.
Je kunt nu de game al preorderen bij Game Mania.
12Ik ben benieuwd naar deze game. Al dat futuristisch gedoe is helemaal niet mijn ding.
13Zoals bij velen Daviduvel. Dit wordt een softboot van de Call of Duty 4: Modern Warfare game. Ik kijk er echt naar uit. Terug naar de goede oude tijd. Campaign, Multiplayer en Spec Ops.
14Ik had de trailer ervan gezien via de PS Store en was eerst nogal verward, nadat ze net Modern Warfare Remastered hadden uitgebracht
Deze spreekt mij toch ook wel veel meer aan dan al de vorige CoD's
Deze spreekt mij toch ook wel veel meer aan dan al de vorige CoD's
15Er gaan geruchten dat er ook een battle royal mode komt in deze cod:
Totdat dit daadwerkelijk aangekondigt wordt dit dus niet al te serieus nemen:
En wat gameplay (2 vs 2)
Totdat dit daadwerkelijk aangekondigt wordt dit dus niet al te serieus nemen:
En wat gameplay (2 vs 2)
RUMORED Modern Warfare Battle Royale details:
Revive System
Supply Drops
Cash System