Re: Pronken met je Platinums

2626
RoyVdW wrote:Voordeel is wel dat ik deze topper nu nog niet heb uitgespeeld dus mooi vooruitzicht. Het is altijd goed op deze manier :smug:
Zo heb ik UC: The Last Legacy nog liggen. Gewoon omdat het lekker is om die nog tegoed te hebben... :lol: :?
Als je zin hebt om nog wat Burnout Paradise Remastered te spelen...: ik ben de komende dagen wel in Paradise City te vinden ;)
Image

2627
@ paveman, dank je wel voor je uitgebreide toelichting. Ik ben aan mijn naam wel verplicht de game een dezer dagen te gaan spelen.

Gisteravond Storm boy gespeeld en dat viel me behoorlijk tegen. Een goede gamer kan dit blijkbaar in zijn lunchpauze op platinum brengen hoewel ik er meer tijd voor nodig had. De film had me op een verkeerd spoor gezet. Feitelijk is het gewoon een side scroller met weinig tot geen variatie. Jammer. Na een trophy voelde ik me wel verplicht om de game tot het einde te spelen.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

2628
@paveman; Heb hem al plat, maar gwn wat races om te lachen kan wel smaken mar dan moet ik die eerst opnieuw installeren. Het is ook alweer een jaar geleden dus skills zijn mss wat minder.

@Sora; Klopt, maar voor een pint een extra platinum en een half uur ontspanning vond ik wel oké was nog mooi.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

2629
RoyVdW wrote:@paveman; Heb hem al plat, maar gwn wat races om te lachen kan wel smaken mar dan moet ik die eerst opnieuw installeren. Het is ook alweer een jaar geleden dus skills zijn mss wat minder.

@Sora; Klopt, maar voor een pint een extra platinum en een half uur ontspanning vond ik wel oké was nog mooi.
I know. Je had gezegd dat je de game zo leuk vond dat je nog wel es wilde spelen. Vandaar: als je zin hebt om ff wat rond te rijden, ben je welkom. Anders zal het vast lukken een co op partner voor de online trophies te vinden, dus voel je niet verplicht ;)
Ik heb me aangemeld voor een sessie morgenavond om in ieder geval de 8 player lobby te halen. Hopelijk zullen er genoeg spelers zijn.
Image

2630
paveman wrote:
RoyVdW wrote:@paveman; Heb hem al plat, maar gwn wat races om te lachen kan wel smaken mar dan moet ik die eerst opnieuw installeren. Het is ook alweer een jaar geleden dus skills zijn mss wat minder.

I know. Je had gezegd dat je de game zo leuk vond dat je nog wel es wilde spelen. Vandaar: als je zin hebt om ff wat rond te rijden, ben je welkom. Anders zal het vast lukken een co op partner voor de online trophies te vinden, dus voel je niet verplicht ;)
Ik heb me aangemeld voor een sessie morgenavond om in ieder geval de 8 player lobby te halen. Hopelijk zullen er genoeg spelers zijn.
Wil je nu wel helpen als je nog veel moet behalen. Over een kwartier bevind ik me dan ook in het paradijs. Heb geen idee meer wat de lijst was.

Image

2632
NTGSruler wrote:@Paveman: ik heb nog Uncharted 4 liggen hier om te platten...
Moesten er mensen zich geroepen voelen om de bijhorende DLC trophies te doen om 100% te halen wil ik er gerust voor gaan.
Die heb ik nooit echt begrepen wat je juist moet doen. Heb eventueel wel interesse.

Image

2633
NTGSruler wrote:@Paveman: ik heb nog Uncharted 4 liggen hier om te platten...
Moesten er mensen zich geroepen voelen om de bijhorende DLC trophies te doen om 100% te halen wil ik er gerust voor gaan.
Is dat co op? En gratis of betaalde DLC? Nooit geweten dat hier al DLC voor uit was...
RoyVdW wrote:Wil je nu wel helpen als je nog veel moet behalen. Over een kwartier bevind ik me dan ook in het paradijs. Heb geen idee meer wat de lijst was.
Ik moet alle online trophies nog. Vooral veel Freeburn Challenges en potjes Cops & Robbers.
Enige is dat ik eigenlijk alleen maar 's avonds online ben.
Image

2635
Platinum 261: Rogue Trooper Redux
Image

Geen idee of het aan psnprofiles ligt maar blijkbaar heb ik ineens 6000 trophies op hidden staan :think:

(of dit komt door update 6.71 van de ps4)
Sora_Lizard wrote:
BTW: eind deze week denk ik weer eens te gaan tellen, dus zorg op tijd voor je synchronisatie ook op PSNprofiles! ;)
Misschien even een weekje uitstellen? (nee ik ga geen platinum extra behalen :lol: ) maar er blijkt dus een error te zijn op psntrophies. Geen idee of het aan hun ligt of aan de nieuwe update van de ps4 (6.71) .Ik heb nu dus 0 games op mijn profiel.
[+] Games
Alle backlog is nu dus weggewerkt :silly:
Image

2637
Marty wrote:Platinum 261: Rogue Trooper Redux
Image

Geen idee of het aan psnprofiles ligt maar blijkbaar heb ik ineens 6000 trophies op hidden staan :think:

(of dit komt door update 6.71 van de ps4)
Sora_Lizard wrote:
BTW: eind deze week denk ik weer eens te gaan tellen, dus zorg op tijd voor je synchronisatie ook op PSNprofiles! ; )
Misschien even een weekje uitstellen? (nee ik ga geen platinum extra behalen :lol: ) maar er blijkt dus een error te zijn op psntrophies. Geen idee of het aan hun ligt of aan de nieuwe update van de ps4 (6.71) .Ik heb nu dus 0 games op mijn profiel.
[+] Games
Alle backlog is nu dus weggewerkt :silly:
Tja, dat kost je een paar eerste plaatsen! (en bijbehorende medals!) :nerd:

Dit is inderdaad een exceptionele situatie. Ik zal de telling uitstellen tot het probleem is opgelost (en mezelf daarmee ook extra werk besparen :lol: ) Ik ben wel benieuwd of nog meer mensen tegen hetzelfde probleem zijn aangelopen?

EDIT 03u56: zelf zojuist update 6.71 geïnstalleerd en ik heb geen verschillen opgemerkt. Mijn database werd ge-rebuilt maar die is natuurlijk aanmerkelijk kleiner.
Image

2639
NTGSruler wrote:Moet de PS4 update (is die verplicht of enkel optioneel) nog doen.
Net mijn profiel eens update gedaan op PSNprofiles en alles lijkt normaal.
Deze update lijkt optioneel.
Image