Re: Het afdwaaltopic

766
fsterchele23 wrote:+ een irritante missie gelukt gisteren eindelijk in jurassic world evolution
+++ real heeft zich officieel gemeld bij chelsea voor Hazard. Dat zou me nen keer goed onnozel maken. 1 van men favo spelers naar real.
Ik neem aan dat de terugkomst van Zizou je als fan ook deugd zal doen? Los van het monsterlijke budget dat hij zal krijgen... (alhoewel onbegrijpelijk dat Perez niet al in de zomer meer heeft gedaan om het vertrek van CR7 op te vangen)
Image

Re: Het afdwaaltopic

767
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:+ een irritante missie gelukt gisteren eindelijk in jurassic world evolution
+++ real heeft zich officieel gemeld bij chelsea voor Hazard. Dat zou me nen keer goed onnozel maken. 1 van men favo spelers naar real.
Ik neem aan dat de terugkomst van Zizou je als fan ook deugd zal doen? Los van het monsterlijke budget dat hij zal krijgen... (alhoewel onbegrijpelijk dat Perez niet al in de zomer meer heeft gedaan om het vertrek van CR7 op te vangen)
Jup ik ben blij met zizou terug. Kben nie rap me coaches buiten te willen zien ma solari was toch gene vetten zenne. Er zat niks van lijn in van spel dat hij wil spelen en toppers raken niet in vorm (isco, asensio dan vooral).

Ik hoop nu alleen nog op een killer deze zomer want hazard is ook meer een aangever.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

768
Maar welke killer is momenteel beschikbaar vraag ik me dan af...? Wellicht dat Lewa te porren valt? Icardi heeft aangegeven in Italië te willen blijven, liefst bij Inter. Mbappe en Neymar lijken me, zelfs voor Real, onhaalbaar. Kane absoluut onhaalbaar en lijkt ook bij Tottenham te willen blijven. Zo zijn er nog wel wat te noemen, maar vraag ik me af welke killer op niveau Real te halen valt...?
Image

Re: Het afdwaaltopic

769
paveman wrote:Maar welke killer is momenteel beschikbaar vraag ik me dan af...? Wellicht dat Lewa te porren valt? Icardi heeft aangegeven in Italië te willen blijven, liefst bij Inter. Mbappe en Neymar lijken me, zelfs voor Real, onhaalbaar. Kane absoluut onhaalbaar en lijkt ook bij Tottenham te willen blijven. Zo zijn er nog wel wat te noemen, maar vraag ik me af welke killer op niveau Real te halen valt...?
Gohja ze willen blijven tot er een echt bod komt zeker xd we zien wel

Neymar wil ik alvast niet. Ik moet niks van hem weten.

Mbappe zou et mee eens beu kunnen worden dat er geen Europese prijzen worden gepakt en voor de rest oefenmatchen zijn bij manier van spreken in de competitie.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

770
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
paveman wrote:+++++++++++++++++++++++ AFC Ajax verslaat (vernedert?) Real Madrid, de winnaar van 4 van de laatste 5 edities van de CL, in eigen huis met 1-4!! Wat een gerechtigheid!!
++ Na de bizarre VAR beslissing van een paar weken terug mooi om te zien dat we ook een keer een discutabel moment mee kunnen krijgen (al denk ik dat de bal idd niet volledig over de lijn was - voor de mensen die het gezien hebben)
+++++ Trots op de manier waarop we gewonnen hebben. 100% verdiend dit! :D
met alle respect maar Real is echt niet te pruimen op het moment hoor. Verdienste van Ajax maar toch deze kanttekening....
Dan heb je met alle respect waarschijnlijk een andere match gezien dees week :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
enkel de laatste 15 minuten gezien Sooi, dat was genoeg !

Re: Het afdwaaltopic

771
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
paveman wrote:+++++++++++++++++++++++ AFC Ajax verslaat (vernedert?) Real Madrid, de winnaar van 4 van de laatste 5 edities van de CL, in eigen huis met 1-4!! Wat een gerechtigheid!!
++ Na de bizarre VAR beslissing van een paar weken terug mooi om te zien dat we ook een keer een discutabel moment mee kunnen krijgen (al denk ik dat de bal idd niet volledig over de lijn was - voor de mensen die het gezien hebben)
+++++ Trots op de manier waarop we gewonnen hebben. 100% verdiend dit! :D
met alle respect maar Real is echt niet te pruimen op het moment hoor. Verdienste van Ajax maar toch deze kanttekening....
Dan heb je met alle respect waarschijnlijk een andere match gezien dees week :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
enkel de laatste 15 minuten gezien Sooi, dat was genoeg !
.... Als de match al gespeeld was dus....

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

772
En niet eens een platinum! :L:

,,Mijn onderbuurman is hysterisch en staat luidkeels op straat te schreeuwen”, liet een man gisteravond weten. Bovendien had hij in zijn woning lawaai gehoord. De buurman belde bezorgd de politie, waarna die een kijkje ging nemen.

Maar niets was wat het leek, zo blijkt uit het hilarische verslag van de politie op Facebook: ,,De onderbuur opent zijn deur in een euforische bui. Het geluk straalt van hem af. Hij laat onze diensten in de woonkamer zien hoe hij eindelijk na een vol jaar en enkele maanden een spel op een verouderde Nintendo-console, Super Ghost (officieel Super Ghouls ’n Ghosts, - red.) genaamd, volledig heeft kunnen uitspelen. Nog nooit slaagde hij hierin.”

De man kon eindelijk zijn prinses bevrijden en in de armen nemen. ,,Betrokkene wordt licht emotioneel als hij over zijn geslaagde optreden vertelt. Hij erkent naar buiten gelopen te zijn, in het openbaar enkele vreugdekreten gekraaid te hebben en bij binnenkomst twee woonkamerstoelen te hebben gegooid. Dit allemaal uit vreugde. Hij ging zichzelf vanavond trakteren op een lekkere maaltijd, volgens hem heeft hij het verdiend om eens niet zelf te moeten koken. Het leven kan toch mooi zijn als alles op zijn plek valt...”

:lol:

Bron: AD 04-06-19: https://www.ad.nl/tech/hysterisch-schre ... ~a1902569/
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

775
Vandaag op de Tech pagina van het AD een toch wel interessante poll.

Ik weet niet in hoeverre de gemiddelde AD lezer een afspiefeling vormt van de doorsnee Nederlander en wellicht zelfs nog een paar Belgen. :D

Image


In ieder geval doet de PS4 het niet zo slecht. :cool:

Bron: AD 5-6-19: https://www.ad.nl/tech/
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

778
Kwestie de "discussie" games niet beginnen omdat platinums niet meer haalbaar zijn of bepaalde trophies.

Ik let daar ook wel op. Maar ik vind het omgekeerde ook wel waar. Ik heb goede games ontdekt net omwille van trophies.

Bijvoorbeeld:
Rime
Monster Jam: Battlegrounds
Truck Racer
Tearaway Unfolded
The World of Nubla
Coffin Dodgers
Day of the Tentacles Remastered
Counterspy
Murasaki Baby
Brother: A tale of two Sons
Remember Me
Image

Re: Het afdwaaltopic

779
Zijn dit games die je bent gaan spelen vanwege de trophies, of heb je ze geprobeerd omdat een heel aantal bij Plus zat..?
Dat laatste is bij mij zeker wel het geval namelijk, zoals bijvoorbeeld Darksiders. Die game sprak me totaal niet aan qua artstijl en genre, maar vanaf het moment dat ik de eerste game eenmaal ben beginnen te spelen ben ik fan. Dat heeft voor mij weinig met de trophies te maken gehad.
Image